Na této stránce najdete kurzy vhodné pro firmy, nebo širokou veřejnost, které jsou zařazeny do skupiny Jednodenních kurzů digitálního marketingu. Ihned pod tímto textem je přehled všech termínů z této skupiny a pod termíny najdete popis jednotlivých kurzů.
Obsah kurzů
Digitální marketing pomocí WordPressu
Tento workshop Vám pomůže zorientovat se ve světě redakčních systémů, pomocí kterých se tvoří firemní webové stránky. Vysvětlíme Vám jak spravovat stránky v dnes asi nejrozšířenějším redakčním systému WordPress. Ukážeme Vám, jak si tento systém můžete vylepšit pomocí několika pluginů, nebo dokonce aplikovat profesionální vzhled. Provedeme Vás jak tento web napojit například na Google Analytics, nebo Google Search console. Na závěr Vám ukážeme celou případovou studii na reálném webu.
Hlavní cíle školení:
- Získat přehled v oblasti nových typů webových stránek.
- Výhody responzivního designu webových stránek.
- Jak si vytvořit kompletní webové stránky na vlastní doméně a hostingu.
- Nastavení SEO stránek a příspěvků na webové stránce.
Můžete se podívat také na náš specializovaný web www.DIGITALNI-MARKETER.cz , který se zabývá hlavně digitálním marketingem.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
- CZ Úvod do světa webových stránek. Co je CMS, jaké máme nejrozšířenější systémy. Co je responsivní design. Jak měříme kvalitu stránek.
- Jak můžeme vytvářet stránky pomocí WordPressu.
- Nastavení webu, správa uživatelů, vytvoření stránek a příspěvků.
- Jak instalovat rozšíření (plugin) do WordPressu a co mít na zřetely při výběru rozšíření.
- Základní SEO stránek a příspěvků. Registrace do webmaster tools.
- Jaké další možnosti nám WordPress nabízí – WooCommerce, BBPress.
Lektoři školení
Ing. Leopold Podmolík
VUT v Brně FIT - Management a informační technologie
CCNA 1 a 2
ECDL Expert
MCTS: Windows 7, Configuration
PRINCE2 Foundation a Practitioner
DM 1: Úvod do digitálního marketingu
Pronikněte do světa online marketingu a oslovte své zákazníky komunikací 21. století!
Internet patří mezi nejmasověji používané médium a současně tak roste důležitost on-line marketingu v jakémkoliv oboru podnikání. Objevte zákonitosti marketingu v digitálním prostředí a získejte inspiraci pro propagaci vlastních produktů či služeb na internetu. Poznejte, jak se správně prezentovat na webu, jak využít online reklamu, e-mail marketing, sociální sítě, PPC kampaně, mobilní marketing a řadu dalších možností digitální komunikace.
Pro tento kurz máme i specializovaný web, věnující se digitálnímu marketingu – www.DIGITALNI-MARKETER.cz
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
- Úvod do světa digitálního marketingu a jak v něm zanecháváme stopu.
- Vysvětlení frameworku See-Think-Do-Care.
- Základní popis možností v digitálním marketingu:
- SEO – Jak správně nastavit a spravovat web aby ho vyhledávače zobrazovali co nejvýše ve výsledků vyhledávání. Navíc si ukážeme nástroj Google Search Console abychom věděli, co se o našich stránkách myslí Google.
- PPC – reklama ve vyhledávačích Google a Seznam pomocí jejich služeb Google AdWords a Sklik.
- Email marketing – Ukázat jak lze v současné době používat email jako účinný nástroj komunikace se zákazníky. Jako nástroj je zde MailChimp, který nám pomáhá se správou kontaktů a hromadným rozesíláním emailů.
- Sociální sítě – Zorientujete se v možnostech, jak spravovat svoje firemní stránky na sociálních sítích a jak na nich můžeme jednoduše inzerovat. Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ …
- Analytika – Bez kontroly nemůžeme říci, jestli se nám něco daří nebo ne. A k tomu nám slouží nástroj Google Analytics, kde dokážeme zjistit, jestli to děláme dobře nebo špatně.
Vstupní požadavky
Školení je určeno pro manažery malých a středních firem; pro podnikatele a majitele firem, pro marketingové pracovníky.
Absolvováním školení získají účastníci přehled o nástrojích digitální komunikace a to jak pro vlastí realizaci online marketingu, tak pro získání přehledu v této oblasti pro komunikaci s externím dodavatelem, který firmě online marketing zajišťuje – stanou se kompetentními partnery a budou se nejen orientovat v daných pojmech a principech, ale budou také vědět co a jak chtít v rámci online marketingu a v neposlední řadě nebudou platit daň za „nevědomost“ v této oblasti.
Lektoři školení
Ing. Leopold Podmolík
VUT v Brně FIT - Management a informační technologie
CCNA 1 a 2
ECDL Expert
MCTS: Windows 7, Configuration
PRINCE2 Foundation a Practitioner
DM 2: Marketing přes vyhledávače (SEO a PPC)
Marketing přes vyhledávače – Pronikněte do světa online marketingu a oslovte své zákazníky komunikací 21. století!
Search Engine Marketing (SEM) – váš efektivní marketing ve vyhledávačích. Cílem SEM je zvýšit váš zisk prostřednictvím vyhledávačů jako je například Google nebo Seznam. V nich uživatelé každou minutu vyhledávají právě vaše produkty a služby.
SEM lze rozdělit na dvě oblasti:
- optimalizace pro vyhledávače (SEO),
- placená reklama ve vyhledávačích, standardní platební model je platba za klik (PPC).
Podle údajů Českého statistického úřadu používá více než 80 % uživatelů v České republice internet k vyhledávání informací o zboží a službách. Proto se vyplatí na internetu svoje služby nabízet.
Výhodou SEM je, že je vysoce cílený na výkon a návratnost investic. Veškeré náklady tedy máte pod kontrolou. Naučte se využívat tento nástroj pro váš prospěch!
Další informace a aktuality se dozvýta na našem specializovaném webu www.DIGITALNI-MARKETER.cz
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
- SEO – Podrobný popis jak dělat on-page SEO (přímo na webových stránkách) a off-page SEO (mimo webové stránky). Ukážeme si co je sitemap a webmaster tools. Jak je důležitý responsivní/adaptivní design pro naše SEO.
- PPC – Popis založení účtu v systémech Google AdWords a Sklik. Vytvoření kampaní a jejich nastavení.
- Použití nástroje pro návrh klíčových slov pro použití jak v SEO tak v PPC.
Lektoři školení
Ing. Leopold Podmolík
VUT v Brně FIT - Management a informační technologie
CCNA 1 a 2
ECDL Expert
MCTS: Windows 7, Configuration
PRINCE2 Foundation a Practitioner
DM 3: E-mail marketing
Pronikněte do světa online marketingu a oslovte své zákazníky komunikací 21. století!
Internet patří mezi nejmasověji používané médium a současně tak roste důležitost on-line marketingu v jakémkoliv oboru podnikání. Naučte se správně používat e-mail marketing a využijte potenciál vašich stávajících zákazníků na maximum. E-mailing patří mezi nejefektivnější kanály on-line marketingu a my vám ukážeme, jak na to.
Podívejte se i na náš specializovaný web www.DIGITALNI-MARKETER.cz , který se zabývá výhradně digitálním marketingem.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
- Princip a postupy pro přípravu a realizaci moderní email kampaně – na co všechno musíme brát zřetel při vytváření emailů.
- Práce v systémech pro email kampaně – MailChimp (celosvětová #1 – MailChimp je online služba, která uživatelům umožňuje jednak newslettery odesílat, a také je odborně navrhnout. Dále poskytuje například možnost sdílení na sociálních sítí a sledování dosahované úspěšnosti, atd.) a SmartEmailling (česká alternativa).
- Co to je HTML a CSS a jaký to má vliv na emaily.
Lektoři školení
Ing. Leopold Podmolík
VUT v Brně FIT - Management a informační technologie
CCNA 1 a 2
ECDL Expert
MCTS: Windows 7, Configuration
PRINCE2 Foundation a Practitioner
DM 4: Firemní stránky na sociálních sítích
V rámci tohoto kurzu se účastníci seznámí s nejdůležitějšími sociálními sítěmi – Facebook, Google+, LinkedIn a Twitter. Ve všech uvedených sociálních sítích si ukážeme jak vytvořit firemní stránky a jak je spravovat.
Nejdůležitější věcí je zveřejňování příspěvků – víte, však v jakých hodinách je optimální vypustit na svět váš příspěvek? K určení správné doby Vám pomůže analýza a statistiky stránky, které se naučíte číst a rozumět jim – tím budete moci efektivně řídit svoje firemní stránky na sociální síti, tak abyste z toho měli užitek.
V rámci celého tohoto workshopu Vás necháme nahlédnout i do našich dat, které jsme získali během 5 let působení na sociálních sítích a Vy tak získáte reálnou představu, jak to může fungovat.
Podívejte se také na náš specializovaný web www.DIGITALNI-MARKETER.cz
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
- Seznámení se základní teorii a terminologii o sociální sítí.
- Rozbor statistik sociálních sítí – abychom věděli, kde jsou jací uživatelé a jaké sociální sítě jsou pro naši firmu vhodné.
- Vytvoření, správa a analýza firemní stránky na Facebooku.
- Vytvoření, správa a analýza firemní stránky na Google+ (Moje firma).
- Vytvoření, správa a analýza firemní stránky na LinkedIn.
- Vytvoření firemní stránky na Twitter a propojení s Facebookem.
- Pro co je vhodné použít Twitter a kdy je pro nás výhodný Google+. Vysvětlení co je to Hangout a Periscope.
- Použití Facebook Pixel a k čemu se nám hodí. Jak můžeme vytvářet seznamy uživatelů pro reklamu pomocí emailů z našeho newsletteru (např. pomocí MalChimp)
- Ukázka nasbíraných dat ze sociálních sítí z našich stránek.
DM 5: Kontrolujte svůj web pomocí Google Analytics
Pronikněte do světa online marketingu a oslovte své zákazníky komunikací 21. století!
Internet patří mezi nejmasověji používané médium a současně tak roste důležitost on-line marketingu v jakémkoliv oboru podnikání.
Bez kontroly a zpětné vazby není řízení. Naučte se pracovat s nástrojem pro vyhodnocení a efektivitu vašich online kampaní! Jednodenní školení vás na příkladech, postupech a návodech krok za krokem provede nastavením a sledováním grafů, které vám pomohou zvýšit tržby, návštěvnost i spokojenost zákazníků.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
- Vysvětlení pojmů jako je Konverze, Imprese, CTR, Cookie a další. Vhodné použití Google Tag Manager.
- Vytvoření a nastavení účtu v Google Analytics. Propojení s nástroji Google AdWords a Google Search Console.
- Vysvětlení prostředí a popis základních přehledů, které v Google Analytics nalezneme.
- Vyhodnocování zda statistiky, které vidíme v přehledech, jsou pro nás správné nebo ne – neboli interpretace výsledků.
Vstupní požadavky
středně pokročilí uživatelé
Lektoři školení
Ing. Leopold Podmolík
VUT v Brně FIT - Management a informační technologie
CCNA 1 a 2
ECDL Expert
MCTS: Windows 7, Configuration
PRINCE2 Foundation a Practitioner
Seminář: Jak může firma využít digitální marketing?
On-line digitální marketing je důležitý v jakémkoliv oboru podnikání. Objevte zákonitosti marketingu v digitálním prostředí a získejte inspiraci pro propagaci vlastních produktů či služeb na internetu. Poznejte, jak se správně prezentovat na webu, jak využít obecně online reklamu, e-mail marketing, sociální sítě, PPC kampaně a řadu dalších možností digitální komunikace. Součástí tohoto semináře bude vypracovaná analýza aktivit v digitálním světě (propagace).
Seminář je určen pro manažery malých a středních firem; pro podnikatele a majitele firem, pro marketingové pracovníky.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
V tomto semináři se dozvýte informace z několika oblastí – a to:
- Úvod do kontextu dnešní digitální doby.
- Základy SEM – SEO a PPC.
- Ukázka v aplikaci Google AdWords Express.
- Jaký může být email marketing v 21. století s ukázkou v aplikaci MailChimp.
- Jaké jsou dnes důležité sociální sítě pro firmy.
- Probrání jednotlivých připravených analýz. (pokud budou účastníci dostatečně dopředu přihlášení na seminář)
- Seznámení se s STDC (See–Think-Do-Care) frameworku.
- GDPR a digitální marketing.
Seminář: Moderní firemní webové stránky
Tento seminář Vám pomůže zorientovat se ve světě firemních webových stránky. Všechny naše aktivity většinou směřují k tomu, aby si uživatelé přečetli informace na našem webu. Proto potřebujeme mít správné moderní webové stránky, z kterých nám nebudou utíkat zmatení uživatelé. Ukážeme si jaké jsou dnes možnosti pro 80% firemních webů. V rámci tohoto semináře obdržíte vypracovanou analýzu (cca 2 A4), kterou probereme i v rámci semináře. Dále si ukážeme k čemu je dobré Google Analytics.
Seminář je určen pro manažery malých a středních firem; pro podnikatele a majitele firem, pro marketingové pracovníky.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
V tomto semináři se dozvýte informace z několika oblastí digitálního (online) marketingu a to:
- Úvod do digitální doby.
- Open-source CMS vs řešení na mírů
- SEO a proč ho nepodceňovat.
- Provedeme SEO na několika stránkách.
- Jak si zkontrolovat svoje webové stránky.
- Rozebrání připravené analýzy současných webových stránek účastníků.
- Google analytics.
- Pokud máte přístup k Google Analytics, tak i rychlá analýza vašich dat, případně rozebrání ukázkových dat.
- GDPR a webové stránky.
Reference od účastníku semináře
Hodnocení účastníka z Technických služeb města Olomouce a.s.:
Seminář byl velice zajímavý a poutavý. Rád bych velmi kladně ohodnotil znalosti a přípravu školitele a způsob jejich prezentování. Ačkoliv nejsem zcela člověk z oboru, tak informace byly podány srozumitelnou formou a dozvěděl jsem se opravdu spoustu nových informací z oblasti analýzy webových stránek. Důležitou součástí semináře byla i problematika GDPR v souvislosti se správou webových stránek a vůbec s prezentací společnosti prostřednictvím nových médií. Rád doporučím seminář dále a budu se těšit na další.
Další hodnocení od účastníka ze společnosti Přeprava na letiště s.r.o.:
Vynikající seminář. I pro laiky velmi srozumitelný výklad. Přednášející vstřícný, velmi zdatný, jak po odborné stránce, tak lidským přístupem. Řešeny konkrétní případy, včetně praktické ukázky. Velmi dobře vysvětlena aktuální situace ohledně GDPR. Vřele doporučuji.
Vstupní požadavky
Předpoklad, že máte webové stránky nebo plánujete mít nové webové stránky.
Základy digitálního marketingu
Pro všechny, kteří chtějí začít s digitálním marketingem, nebo nesměle již začali, jsme připravili tento dvou denní kurz Základy digitálního marketingu. Srozumitelně Vám vysvětlíme všechny součásti digitálního marketingu. Zorientujete se a vyzkoušíte si prakticky několika nástrojů, které se v digitálním marketingu používají.
Školení je vhodné i pro naprosté začátečníky, protože půjdeme úplně od základu digitálního marketingu.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
V rámci prvního dne si projdeme následující témata:
- Úvod do světa digitálního marketingu.
- Základní přehled všech 4 částí digitálního marketingu (SEM – SEO a PPC, Sociální sítě, Email marketing a Analytika)
- Vysvětlení frameworku See-Think-Do-Care.
- Webové stránky – proč je důležité začít od webových stránek v digitálním marketingu,
- SEO – Jak správně nastavit a spravovat web aby ho vyhledávače zobrazovali co nejvýše ve výsledků vyhledávání. Navíc si ukážeme nástroj Google Search Console abychom věděli, co se o našich stránkách myslí Google.
- PPC – reklama ve vyhledávačích Google a Seznam pomocí jejich služeb Google AdWords a Sklik.
Druhý den se pokračuje v dalších částech digitálního marketingu
- Email marketing – Ukázat jak lze v současné době používat email jako účinný nástroj komunikace se zákazníky. Jako nástroj je zde MailChimp, který nám pomáhá se správou kontaktů a hromadným rozesíláním emailů.
- Sociální sítě – Zorientujeme se jak spravovat svoje firemní stránky na sociálních sítích a jak na nich můžeme jednoduše inzerovat. Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ …
- Analytika – Bez kontroly nemůžeme říci, jestli se nám něco daří nebo ne. A k tomu nám slouží nástroj Google Analytics, kde dokážeme zjistit, jestli to děláme dobře nebo špatně.
- GDPR v digitální marketingu – vypíchnutí na co se nesmý zapomenout v rámci nově zaváděného nařízení GDPR.
Pro všechny, kteří chtějí začít s digitálním marketingem, nebo nesměle již začali, jsme připravili tento dvou denní kurz Základy digitálního marketingu. Srozumitelně Vám vysvětlíme všechny součásti digitálního marketingu. Zorientujete se a vyzkoušíte si prakticky několika nástrojů, které se v digitálním marketingu používají.
Školení je vhodné i pro naprosté začátečníky, protože půjdeme úplně od základu digitálního marketingu.