Naše kurzy v oblasti Osobnostně sociálního rozvoje jsou akreditovány MŠMT v systému DVPP . Výuka probíhá v aplikaci Zoom v 90 minutových blocích. Kurzy v rozsahu 8 hodin jsou realizovány jako dopolední výuka ve 2 dnech v čase od 9:00 do 13:00 hod. (každý den 2 bloky s hodinovou přestávkou) nebo jako odpolední výuka ve 4 dnech v čase od 14:00 do 15:30 hod. (každý den 1 blok). Informace o typu výuky je uvedena v Poznámce u Přihlášky na konkrétní termín školení.
Prezenční listina je nahrazena printscreenem přihlášených účastníků. Záznam školení mají účastníci dostupný po dobu 14 dnů od jeho realizace.
Terminy kurzů
Omlouváme se, ale nyní nemáme zde žádné termíny. Zkuste to později.
Akreditované kurzy Osobnostně sociálního rozvoje – webináře
Osobnostně sociální rozvoj – asertivní komunikace pedagoga – webinář (8 hodin)
Kurz je určen pedagogickým pracovníkům v MŠ, ZŠ, SŠ, SOU, VOŠ, gymnáziích, ZUŠ, SUŠ, učitelům speciálních škol, asistentům pedagoga a pedagogickým pracovníkům SVČ, školních družin a školních klubů včetně vedoucích pracovníků.
Vzdělávacím cílem programu je seznámit pedagogické pracovníky s principy, zásadami a technikami asertivního chování, které mohou využít jak při komunikaci se žáky nebo studenty, tak i s jejich rodiči a také se svými kolegy, nadřízenými i podřízenými. Asertivní techniky umožňují řešit vznikající nebo již existující konflikty ke spokojenosti všech zúčastněných stran bez agrese nebo pasivity (úniku, ústupu).
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Co je to Asertivita?
Aktivní naslouchání
Rozpoznání tří způsobů chování – Asertivní, Argesivní a Neasertivní (pasivně agresivní)
Strategie „výhra – výhra“
Asertivní práva
Asertivní techniky
Asertivní komunikace
Jak řešit konflikt?
Výstupní doklad
Osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Osobnostně sociální rozvoj – Mindfulness – snižování stresu a zlepšování pozornosti – webinář (8 hodin)
Kurz je určen pedagogickým pracovníkům MŠ, ZŠ, SŠ, SOU, VOŠ, gymnázií, ZUŠ, SUŠ, učitelům speciálních škol, asistentům pedagoga a pedagogickým pracovníkům SVČ, školních družin a školních klubů včetně vedoucích pracovníků.
Vzdělávacím cílem programu je seznámit pedagogické pracovníky s principy všímavosti, snožování stresu a zlepšování pozornosti a celkové psychické pohodu. Samotná pedagogická praxe přináší celou řadu situací, které vyžadují jak plnou pozornost pedagoga, tak i řešení stresových situací.
Praktické využití programu spočívá v seznámení a praktické přípravě pedagogů na tyto situace a ukázat jim, jak se mohou pomocí rychlých relaxačních technik založených na správném dýchání, celkově se rychle zklidnit, zvýšit svoji pozornost a omezit roztěkanost.
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Co je stres, jak vzniká a co způsobuje
Pozornost a mindfulness
Jak uvést mindfulness do praxe
Jak kultivovat všímavou pozornost
Soustředění – zaměření pozornosti
Jak překonat nechtěná rozptýlení (roztěkanou pozornost)
Práce s dechem – nejrychlejší pomoc proti stresu
Relaxační dýchací techniky v sedě
Výstupní doklad
Osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Osobnostně sociální rozvoj – time management pro pedagogy – webinář (4 hodiny)
Kurz je určen pedagogickým pracovníkům v MŠ, ZŠ, SŠ, SOU, VOŠ, gymnáziích, ZUŠ, SUŠ, učitelům speciálních škol, asistentům pedagoga a pedagogickým pracovníkům SVČ, školních družin a školních klubů včetně vedoucích pracovníků.
Vzdělávacím cílem programu je seznámit pedagogické pracovníky s oblastí time managementu a jeho problematikou, ukázat jim postupy, jak identifikovat problémové situace a naučit je využívat metody, postupy a strategie napomáhající ke stanovování priorit a efektivnímu využívání času. Praktické využívání time managementu umožní pedagogům ve všech typech škol a školských zařízení pracovat efektivně, výkonně, věnovat dostatek času práci a komunikaci se žáky či studenty a přitom mít dostatečný prostor pro vlastní osobnostní růst a odpočinek.
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Co je to Time management a k čemu je dobrý pro pedagoga
Identifikace časových ztrát s ohledem na specifika profese pedagoga
Emoční a organizační nedostatky v práci pedagoga
Metoda stanovení cílů SMART
Eisenhowerova matice pro prioritizaci činností pedagoga
Výstupní doklad
Osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Osobnostně sociální rozvoj – komunikační typologie pro pedagogy – webinář (8 hodin)
Kurz je proto určen pedagogickým pracovníkům MŠ, ZŠ, SŠ, SOU, VOŠ, gymnázií, ZUŠ, SUŠ, učitelům speciálních škol, asistentům pedagoga a pedagogickým pracovníkům SVČ, školních družin a školních klubů včetně vedoucích pracovníků.
Vzdělávacím cílem programu je seznámit pedagogické pracovníky s typologií jejich komunikačních partnerů účastnících se a vstupujících do výchovně vzdělávacího procesu. Úspěšný účastník kurzu si dokáže při komunikaci uvědomit možnou chybu v sociální percepci, zná vnější a vnitřní kontext komunikace ve škole a v návaznosti na znalosti typologie jednotlivých osob a individuálních rozdílů v jejich chování umí komunikovat s různými aktéry školy. Kromě toho zná nástroje a možnosti vlastního rozvoje.
Praktické využívání znalostí komunikační typologie a jejich pravidel umožní pedagogům ve všech typech škol a školských zařízení efektivně komunikovat se všemi aktéry školy s ohledem na jejich individuální rozdíly a specifika školní komunikace.
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Chyby v sociální percepci pedagoga a aktérů školy
Vnější a vnitřní kontext komunikace ve škole
Typologie osobnosti
Individuální rozdíly v chování
Jak komunikovat s jednotlivými aktéry školy a přesvědčit je
Nástroje osobního rozvoje a motivace pedagoga
Výstupní doklad
Osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Osobnostně sociální rozvoj – asertivní komunikace pedagoga – webinář (4 hodiny)
Kurz je určen pedagogickým pracovníkům v MŠ, ZŠ, SŠ, SOU, VOŠ, gymnáziích, ZUŠ, SUŠ, učitelům speciálních škol, asistentům pedagoga a pedagogickým pracovníkům SVČ, školních družin a školních klubů včetně vedoucích pracovníků.
Vzdělávacím cílem programu je seznámit pedagogické pracovníky s principy, zásadami a technikami asertivního chování, které mohou využít jak při komunikaci se žáky nebo studenty, tak i s jejich rodiči a také se svými kolegy, nadřízenými i podřízenými. Asertivní techniky umožňují řešit vznikající nebo již existující konflikty ke spokojenosti všech zúčastněných stran bez agrese nebo pasivity (úniku, ústupu).
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Co je to Asertivita?
Aktivní naslouchání
Rozpoznání tří způsobů chování
Strategie „výhra – výhra“
Asertivní práva
Asertivní techniky
Asertivní komunikace
Jak řešit konflikt?
Výstupní doklad
Osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Osobnostně sociální rozvoj – jak překonat prokrastinaci – webinář (8 hodin)
Kurz je určen pedagogickým pracovníkům v MŠ, ZŠ, SŠ, SOU, VOŠ, gymnáziích, ZUŠ, SUŠ, učitelům speciálních škol, asistentům pedagoga a pedagogickým pracovníkům SVČ, školních družin a školních klubů včetně vedoucích pracovníků.
Vzdělávacím cílem programu je seznámit pedagogické pracovníky s příčinami vzniku prokrastinace a naučit je, jak prokrastinaci efektivně předcházet. Účastníci kurzu se naučí používat metody, které jim pomohou zlepšit motivaci k práci, získají praktické tipy jak efektivněji plánovat svůj čas a stanovovat si priority. Praktické využívání těchto poznatků umožní pedagogům ve všech typech škol a školských zařízení pracovat efektivně, výkonně, věnovat dostatek času práci a komunikaci se žáky či studenty, a přitom mít dostatečný prostor pro vlastní osobnostní růst a odpočinek.
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Co je a není prokrastinace aneb i pedagog odkládá úkoly
Prokrastinace a prokrastinátor
Rozumná a náhražková činnost, návyky.
Osobnost pedagoga
Prokrastinace a věk
Řešení problému prokrastinace v pedagogické praxi
Osobní time management pedagoga
Identifikace časových ztrát
Buďte chytří a stanovte si chytré úkoly (smart a smarter)
Eisenhowerova matice a filtr priorit
Praktická cvičení
Výstupní doklad
Osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Získané znalosti
pojmy – osobnost, tým, spolupráce …
styly vedení
typy konfliktů.
Získané dovednosti
používání techniky pro efektivní komunikaci a spolupráci
používání různé styly vedení
zvládání řešení konfliktů.
Osobnostně sociální rozvoj – jak překonat prokrastinaci – webinář (4 hodiny)
Vzdělávacím cílem programu je seznámit pedagogické pracovníky s příčinami vzniku prokrastinace a naučit je, jak prokrastinaci efektivně předcházet. Účastníci kurzu se naučí používat metody, které jim pomohou zlepšit motivaci k práci, získají praktické tipy jak efektivněji plánovat svůj čas a stanovovat si priority. Praktické využívání těchto poznatků umožní pedagogům ve všech typech škol a školských zařízení pracovat efektivně, výkonně, věnovat dostatek času práci a komunikaci se žáky či studenty, a přitom mít dostatečný prostor pro vlastní osobnostní růst a odpočinek.
Kurz je určen pedagogickým pracovníkům v MŠ, ZŠ, SŠ, SOU, VOŠ, gymnáziích, ZUŠ, SUŠ, učitelům speciálních škol, asistentům pedagoga a pedagogickým pracovníkům SVČ, školních družin a školních klubů včetně vedoucích pracovníků.
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Co je a není prokrastinace aneb i pedagog odkládá úkoly
Prokrastinace a prokrastinátor a osobnost pedagoga
Rozumná a náhražková činnost, návyky.
Řešení problému prokrastinace v pedagogické praxi
Osobní time management pedagoga
Identifikace časových ztrát
Buďte chytří a stanovte si chytré úkoly (smart a smarter)
Eisenhowerova matice a filtr priorit
Výstupní doklad
Osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Osobnostně sociální rozvoj – komunikační typologie pro pedagogy – webinář (4 hodiny)
Kurz je určen pedagogickým pracovníkům MŠ, ZŠ, SŠ, SOU, VOŠ, gymnázií, ZUŠ, SUŠ, učitelům speciálních škol, asistentům pedagoga a pedagogickým pracovníkům SVČ, školních družin a školních klubů včetně vedoucích pracovníků.
Vzdělávacím cílem programu je seznámit pedagogické pracovníky s typologií jejich komunikačních partnerů účastnících se a vstupujících do výchovně vzdělávacího procesu. Úspěšný účastník kurzu si dokáže při komunikaci uvědomit možnou chybu v sociální percepci, zná vnější a vnitřní kontext komunikace ve škole a v návaznosti na znalosti typologie jednotlivých osob a individuálních rozdílů v jejich chování umí komunikovat s různými aktéry školy. Kromě toho zná nástroje a možnosti vlastního rozvoje.
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Chyby v sociální percepci pedagoga a aktérů školy
Vnější a vnitřní kontext komunikace ve škole
Typologie osobnosti
Individuální rozdíly v chování
Jak komunikovat s jednotlivými aktéry školy a přesvědčit je
Výstupní doklad
Osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Osobnostně sociální rozvoj – time management pro pedagogy – webinář (8 hodin)
Kurz je určen pedagogickým pracovníkům v MŠ, ZŠ, SŠ, SOU, VOŠ, gymnáziích, ZUŠ, SUŠ, učitelům speciálních škol, asistentům pedagoga a pedagogickým pracovníkům SVČ, školních družin a školních klubů včetně vedoucích pracovníků.
Vzdělávacím cílem programu je seznámit pedagogické pracovníky s oblastí time managementu a jeho problematikou, ukázat jim postupy, jak identifikovat problémové situace a naučit je využívat metody, postupy a strategie napomáhající ke stanovování priorit a efektivnímu využívání času. Praktické využívání time managementu umožní pedagogům ve všech typech škol a školských zařízení pracovat efektivně, výkonně, věnovat dostatek času práci a komunikaci se žáky či studenty a přitom mít dostatečný prostor pro vlastní osobnostní růst a odpočinek.
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Co je to Time management a k je dobrý pro pedagoga
Nejčastější zlozvyky a předsudky
Přístupy k Time managemetu – 4 generace řízení času
Identifikace časových ztrát s ohledem na specifika profese pedagoga
Emoční a organizační nedostatky v práci pedagoga
Metoda stanovení cílů SMART
Eisenhowerova matice pro prioritizaci činností pedagoga
Řízení podle priorit – filtr důležitosti
Metody hospodaření s časem
Výstupní doklad
Osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Máte dotaz k kurzům skupiny DVPP Osobnostně sociálního rozvoje - webinářů? Napište nám!
Spravovat souhlas s cookies
Abychom vám poskytli ty nejlepší zážitky, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení technologie, jako jsou soubory cookie. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiky
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Technické úložiště nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.