Na této stránce najdete rekvalifikační kurzy, které jsou zařazeny do skupiny Administrativa. Ihned pod tímto textem je přehled všech termínů z této skupiny a pod termíny najdete popis jednotlivých kurzů.
Obsah kurzů
Asistent/ka, sekretář/ka
Jedná se o rekvalifikační kurz s akreditací MŠMT a je realizován v souladu se standardy Národní soustavy kvalifikací. Aktuálně platnou akreditaci najdete zde
Cílem kurzu je připravit účastníky na složení zkoušky profesní kvalifikace Asistent/Asistentka (62-008-M) – nový standard s platností od 19.06.2020.
Účastníci kurzu obdrží také přístup na elearningový portál, kde najdou nejen výukové materiály, ale také užitečné odkazy a mohou si otestovat své znalosti z oblasti administrativy. Součástí elearnigu je i část zaměřená na využívání výpočetní techniky pro práci asistentky – postupy a příklady pro práci s textem (MS Word), tabulkami a grafy (MS Excel) a elektronickou prezentací (MS Powerpoint).
Náš elearningový portál najdete na této adrese – zde
Úspěšný absolvent najde uplatnění v soukromých firmách, ve státní správě i v samosprávě. Pracovník na této pozici pak vykonává různorodou činnost – zpracovává širokou škálu administrativních agend jednotlivých úseků či oddělení, komunikuje uvnitř i vně firmy, podílí se na organizaci operativních činností atd.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
Obsah kurzu odpovídá požadavkům hodnotícího standardu zveřejněném v registru Národní soustavy kvalifikací:
- Vedení administrativy
- Orientace v základních ekonomických pojmech
- Uplatňování firemních procesů
- Komunikační dovednosti
- Zásady společenského chování a vystupování
- Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji
Získané kompetence:
- Efektivní komunikace a kooperace (spolupráce)
- Uspokojování zákaznických potřeb
- Řešení problémů
- Plánování a organizování práce
- Komunikace s obchodními partnery
- Získávání a orientace v informacích
Vstupní požadavky
- 18 let
- Základní vzdělání
Způsob ukončení
Zkouška profesní kvalifikace
Poznámka:
V případě, že budete chtít uplatnit úhradu profesní zkoušky pro odečet od základu daně v souladu se Zákonem č. 586/1992 Sb. Zákon České národní rady o daních z příjmů, § 15 – Nezdanitelná část základu daně, odstavec 8), je nutné o této skutečnosti informovat předem před vystavením daňového dokladu. Cena kurzu a zkoušky bude na dokladu rozdělena a celková částka se pak zvýší o 21 % DPH z ceny zkoušky!
Výstupní doklad
- Potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu
Lektoři školení
Ing. Hana Fidranská
SLU v Opavě OPF - ekonomika a management
Lektor dalšího vzdělávání
Ing. Lenka Podmolíková
VUT v Brně FE - Technická kybernetika, UP Olomouc - Pedagogika
Kvalifikovaný lektor pro Českou a Slovenskou republiku
ECDL (7 modulů)
Manažer projektu (profesní zkouška NSK)
Obchodní zástupce (profesní zkouška NSK)
Řízení lidských zdrojů
Manažerské dovednosti
Marketing CIMA A
Ing. Terézia Stavinohová
VŠE Bratislava - FERVO; MU Brno - Pedagogické minimum
Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T)
Ing. Monika Kochaníčková
VŠB Ostrava TU - FEI
Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T)
ECDL Expert a tester
Asistent/ka, sekretář/ka s praxí
Jedná se o kurz s akreditací MŠMT a je realizován v souladu se standardy Národní soustavy kvalifikací – akreditace zde
Cílem kurzu je připravit účastníky na složení zkoušky profesní kvalifikace Asistent/ka, sekretář/ka.
Úspěšný absolvent najde uplatnění v soukromých firmách, ve státní správě i v samosprávě. Pracovník na této pozici pak vykonává různorodou činnost – zpracovává širokou škálu administrativních agend jednotlivých úseků či oddělení, komunikuje uvnitř i vně firmy, podílí se na organizaci operativních činností atd.
Účastníci kurzu obdrží také přístup na elearningový portál, kde najdou nejen výukové materiály, ale také užitečné odkazy a mohou si otestovat své znalosti z oblasti administrativy. Součástí elearnigu je i část zaměřená na využívání výpočetní techniky pro práci asistentky – postupy a příklady pro práci s textem (MS Word), tabulkami a grafy (MS Excel) a elektronickou prezentací (MS Powerpoint).
Náš elearningový portál najdete na této adrese – zde
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
Obsah kurzu odpovídá požadavkům hodnotícího standardu zveřejněném v registru Národní soustavy kvalifikací:
- Vedení administrativy
- Uplatňování firemních procesů
- Komunikační dovednosti
- Zásady společenského chování a vystupování
- Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji
V rámci kurzu je zařazena odborná praxe ve vybrané firmě nebo státní instituci. Cílem je, aby účastník získal praktické zkušenosti a dovednosti v činnostech požadovaných hodnotícím standardem této kvalifikace vycházejícím z požadavků zaměstnavatelů na tuto pozici.
Získané kompetence:
- Efektivní komunikace a kooperace (spolupráce)
- Uspokojování zákaznických potřeb
- Řešení problémů
- Plánování a organizování práce
- Komunikace s obchodními partnery
- Získávání a orientace v informacích
Vstupní požadavky
- 18 let
- Základní vzdělání
Způsob ukončení
- Zkouka profesní kvalifikace
Výstupní doklad
- Potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu
Lektoři školení
Ing. Hana Fidranská
SLU v Opavě OPF - ekonomika a management
Lektor dalšího vzdělávání
Ing. Lenka Podmolíková
VUT v Brně FE - Technická kybernetika, UP Olomouc - Pedagogika
Kvalifikovaný lektor pro Českou a Slovenskou republiku
ECDL (7 modulů)
Manažer projektu (profesní zkouška NSK)
Obchodní zástupce (profesní zkouška NSK)
Řízení lidských zdrojů
Manažerské dovednosti
Marketing CIMA A
Nespecifická rekvalifikace – zaměření na obsluhu PC
Kurz je rekvalifikačním kurzem akreditovaným MŠMT dle Usnesení vlády č. 238/1991, které upravuje podmínky realizace kurzů Nespecifické rekvalifikace.
Určen je pro absolventy středních a vysokých škol s cílem podpořit zaměstnanost této skupiny osob.
Zaměřen je na rozvoj nejen teoretických znalostí, ale i praktických dovedností účastníků.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
- Poučení o BOZP
- Právní rámec činnosti firmy
- Ekonomické a účetní minimum firmy
- Dokumentace firmy
- Komunikační dovednosti, etiketa
- Základy obsluhy PC
V rámci kurzu je zařazena odborná praxe ve vybrané firmě nebo státní instituci. Cílem je, aby účastník získal nebo si upevnil praktické zkušenosti a dovednosti v činnostech požadovaných zaměstnavateli na trhu práce.
Vstupní požadavky
- 18 let,
- základní vzdělání.
Způsob ukončení
-
Teoretický písemný test a praktické řešení úkolů z probírané látky
Lektoři školení
Ing. Terézia Stavinohová
VŠE Bratislava - FERVO; MU Brno - Pedagogické minimum
Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T)
Ing. Monika Kochaníčková
VŠB Ostrava TU - FEI
Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T)
ECDL Expert a tester
Administrátor projektu
Kurz je rekvalifikačním kurzem s akreditací MŠMT a je realizován v souladu se standardy Národní soustavy kvalifikací.
Cílem kurzu je připravit účastníky na složení zkoušky profesní kvalifikace Administrátor projektu.
Úspěšný absolvent najde uplatnění jako spolupracovník manažera projektu na organizování a zajišťování realizace projektu.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
Obsah kurzu odpovídá požadavkům hodnotícího standardu zveřejněném v registru Národní soustavy kvalifikací:
- Orientace v klíčových principech řízení projektu
- Administrace rozsahu projektu
- Administrace časového rámce projektu
- Administrace při finančním řízení projektu
- Administrace jakosti projektu
- Administrace rizik projektu
- Administrace změn v projektu
- Administrace zdrojů projektu
- Administrace informací a dokumentace projektu
Získané kompetence:
- Plánování a organizování práce
- Řešení problémů
- Administrace informací, dokumentace všech činností a fází realizace projektu
- Koordinace zdrojů projektu
- Kooperace (spolupráce)
- Efektivní komunikace
Vstupní požadavky
- 18 let,
- středoškolské vzdělání,
- základní znalost práce na PC.
Způsob ukončení
- Zkouška profesní kvalifikace
Výstupní doklad
- Potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu
Asistent/ka, sekretář/ka (kombinovaná výuka)
Jedná se o kombinovanou formu akreditovaného kurzu (40 hod výuky formou prezenční účasti a 40 hod výuky formou distanční – samostudium pomocí e-learningu) s akreditací MŠMT. Obsahová náplň kurzu je dána standardy Národní soustavy kvalifikací pro profesi Asistent/Asistentka (62-008-M) – nový standard s platností od 19.06.2020. Aktuálně platnou akreditaci najdete zde
Cílem kurzu je připravit účastníky na složení zkoušky profesní kvalifikace Asistent/ka, sekretář/ka. Součástí kurzu je i profesní zkouška.
Úspěšný absolvent najde uplatnění v soukromých firmách, ve státní správě i v samosprávě. Pracovník na této pozici pak vykonává různorodou činnost – zpracovává širokou škálu administrativních agend jednotlivých úseků či oddělení, komunikuje uvnitř i vně firmy, podílí se na organizaci operativních činností atd.
Účastníci kurzu obdrží také přístup na elearningový portál, kde najdou nejen výukové materiály, ale také užitečné odkazy a mohou si otestovat své znalosti z oblasti administrativy. Součástí elearnigu je i část zaměřená na využívání výpočetní techniky pro práci asistentky – postupy a příklady pro práci s textem (MS Word), tabulkami a grafy (MS Excel) a elektronickou prezentací (MS Powerpoint).
Náš elearningový portál najdete na této adrese – zde
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
Obsah kurzu odpovídá požadavkům hodnotícího standardu zveřejněném v registru Národní soustavy kvalifikací:
- Vedení administrativy
- Orientace v základních ekonomických pojmech
- Uplatňování firemních procesů
- Komunikační dovednosti
- Zásady společenského chování a vystupování
- Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji
Získané kompetence:
- Efektivní komunikace a kooperace (spolupráce)
- Uspokojování zákaznických potřeb
- Řešení problémů
- Plánování a organizování práce
- Komunikace s obchodními partnery
- Získávání a orientace v informacích
Vstupní požadavky
- 18 let
- základní vzdělání
- základní znalost práce na PC (internet, elekktronická pošta, soubory a složky, práce s textovým editorem)
Způsob ukončení
Zkouška profesní kvalifikace
Poznámka:
V případě, že budete chtít uplatnit úhradu profesní zkoušky pro odečet od základu daně v souladu se Zákonem č. 586/1992 Sb. Zákon České národní rady o daních z příjmů, § 15 – Nezdanitelná část základu daně, odstavec 8), je nutné o této skutečnosti informovat předem před vystavením daňového dokladu. Cena kurzu a zkoušky bude na dokladu rozdělena a celková částka se pak zvýší o 21 % DPH z ceny zkoušky!
Výstupní doklad
Potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu
Lektoři školení
Ing. Hana Fidranská
SLU v Opavě OPF - ekonomika a management
Lektor dalšího vzdělávání
Ing. Lenka Podmolíková
VUT v Brně FE - Technická kybernetika, UP Olomouc - Pedagogika
Kvalifikovaný lektor pro Českou a Slovenskou republiku
ECDL (7 modulů)
Manažer projektu (profesní zkouška NSK)
Obchodní zástupce (profesní zkouška NSK)
Řízení lidských zdrojů
Manažerské dovednosti
Marketing CIMA A
Pracovník v administrativě
Jedná se o kurz s akreditací MŠMT a je realizován v souladu se standardy Národní soustavy kvalifikací pro profesi Pracovník v administrativě (63-033H) – akreditace zde
Akreditace pro variantu kurzu 40 hod teorie + 30 hod praxe – zde
Cílem kurzu je připravit účastníky na složení zkoušky profesní kvalifikace Pracovník v administrativě.
Úspěšný absolvent najde uplatnění v soukromých firmách, ve státní správě i v samosprávě. Pracovník na této pozici pak vykonává různorodou činnost – zpracovává širokou škálu administrativních agend jednotlivých úseků či oddělení, komunikuje uvnitř i vně firmy, podílí se na organizaci operativních činností atd.
Účastníci kurzu obdrží také přístup na elearningový portál, kde najdou nejen výukové materiály, ale také užitečné odkazy a mohou si otestovat své znalosti z oblasti administrativy. Součástí elearnigu je i část zaměřená na využívání výpočetní techniky pro práci asistentky – postupy a příklady pro práci s textem (MS Word), tabulkami a grafy (MS Excel) a elektronickou prezentací (MS Powerpoint).
Náš elearningový portál najdete na této adrese – zde
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
Obsah kurzu odpovídá požadavkům hodnotícího standardu zveřejněném v registru Národní soustavy kvalifikací:
- Vedení administrativní dokumentace v organizační jednotce
- Vedení administrativy
- Obsluha kancelářské techniky
- Komunikace při styku s klienty a zákazníky
Získané kompetence:
- Samostatné zpracování a vyřízení korespondence, podnikových písemností, elektronické pošty pomocí výpočetní techniky.
- Praktické využití kancelářského SW MS Office pro zpracování firemní dokumentace.
- Efektivní komunikace a kooperace (spolupráce)
- Obsluha kancelářské techniky – práce s počítačem, tiskárnou, skenerem, a další kancelářskou technikou
Vstupní požadavky
- 18 let
- Základní vzdělání
- základní znalost práce na PC (internet, elekktronická pošta, soubory a složky, práce s textovým editorem)
Způsob ukončení
Zkouška profesní kvalifikace
Poznámka:
V případě, že budete chtít uplatnit úhradu profesní zkoušky pro odečet od základu daně v souladu se Zákonem č. 586/1992 Sb. Zákon České národní rady o daních z příjmů, § 15 – Nezdanitelná část základu daně, odstavec 8), je nutné o této skutečnosti informovat předem před vystavením daňového dokladu. Cena kurzu a zkoušky bude na dokladu rozdělena a celková částka se pak zvýší o 21 % DPH z ceny zkoušky!
Výstupní doklad
Osvědčení o profesní zkoušce s celostátní platností
Lektoři školení
Ing. Hana Fidranská
SLU v Opavě OPF - ekonomika a management
Lektor dalšího vzdělávání
Ing. Lenka Podmolíková
VUT v Brně FE - Technická kybernetika, UP Olomouc - Pedagogika
Kvalifikovaný lektor pro Českou a Slovenskou republiku
ECDL (7 modulů)
Manažer projektu (profesní zkouška NSK)
Obchodní zástupce (profesní zkouška NSK)
Řízení lidských zdrojů
Manažerské dovednosti
Marketing CIMA A
Ing. Terézia Stavinohová
VŠE Bratislava - FERVO; MU Brno - Pedagogické minimum
Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T)
Ing. Monika Kochaníčková
VŠB Ostrava TU - FEI
Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T)
ECDL Expert a tester
Asistent/ka, sekretář/ka s výukou anglického jazyka
Jedná se o rekvalifikační kurz s akreditací MŠMT jehož součástí je i výuka angličtiny. Obsahová náplň kurzu je dána standardy Národní soustavy kvalifikací pro profesi Asistent/Asistentka (62-008-M) – nový standard s platností od 19.06.2020. Kurz máme ve dvou variantách:
- celkem 120 hodin (z toho 40 hodin angličtiny) aktuálně platnou akreditaci najdete zde
- celkem 140 hodin (z toho 60 hodin angličtiny) aktuálně platnou akreditaci najdete zde
Cílem kurzu je připravit účastníky na složení zkoušky profesní kvalifikace Asistent/ka, sekretář/ka. Součástí kurzu je i profesní zkouška.
Úspěšný absolvent najde uplatnění v soukromých firmách, ve státní správě i v samosprávě. Pracovník na této pozici pak vykonává různorodou činnost – zpracovává širokou škálu administrativních agend jednotlivých úseků či oddělení, komunikuje uvnitř i vně firmy, podílí se na organizaci operativních činností atd.
Účastníci kurzu obdrží také přístup na elearningový portál, kde najdou nejen výukové materiály, ale také užitečné odkazy a mohou si otestovat své znalosti z oblasti administrativy. Součástí elearnigu je i část zaměřená na využívání výpočetní techniky pro práci asistentky – postupy a příklady pro práci s textem (MS Word), tabulkami a grafy (MS Excel) a elektronickou prezentací (MS Powerpoint).
Náš elearningový portál najdete na této adrese – zde
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
Obsah kurzu odpovídá požadavkům hodnotícího standardu zveřejněném v registru Národní soustavy kvalifikací:
- Vedení administrativy
- Orientace v základních ekonomických pojmech
- Uplatňování firemních procesů
- Komunikační dovednosti
- Zásady společenského chování a vystupování
- Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji
Získané kompetence:
- Efektivní komunikace a kooperace (spolupráce)
- Uspokojování zákaznických potřeb
- Řešení problémů
- Plánování a organizování práce
- Komunikace s obchodními partnery
- Získávání a orientace v informacích
Vstupní požadavky
- 18 let
- základní vzdělání
- základní znalost práce na PC (internet, elekktronická pošta, soubory a složky, práce s textovým editorem)
- středně pokročilá znalost angličtiny
Způsob ukončení
Profesní zkouška
Výstupní doklad
Potvrzení o účasti v rekvalifikačním kurzu