Time management – jak se naučit hospodařit s časem (nejen pro šéfy)
Čas, čas, čas, … „Špatná zpráva je, že čas letí. Dobrá zpráva je, že vy jste ten pilot.“ (Michael Althsuler) Taky bychom mohli použít ono staré „Time is many“ 🙂
Taky se vám stává, že „nestíháte“? Máte plný kalendář úkolů, hromadí se vám práce, nestíháte schůzky, nevíte co dřív, …? Máme pro vás dobrou zprávu – nejste v tom sami. Přijďte se k nám podívat, jak dostat svůj harmonogram pod kontrolu. Ukážeme si, jak si stanovit cíle a priority a jak s časem hospodařit. Podíváme se na nejčastější chyby , kterých se při plánování dopouštíme. Pak už to bude jen na vás 🙂
Kurz je určen pro toho, kdo si potřebuje:
- stanovit své priority
- zefektivnit svoji práci a plánování s ohledem na čas
- lépe si rozvrhnout čas na práci i na soukromí
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu
info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
- Úvodní aktivizační technika – Storytelling + Story Cubes
- Time Management – co to je, jednoduchý test vlastního chování
- K čemu je dobrý Time Management?
- Nejčastější zlozvyky a předsudky
- Přístupy k Time Managementu – 1., 2., 3. a 4. generace pojetí řízení času
- Identifikace časových ztrát: časový snímek, aneb když dělám něco, co bych dělat nemusel …
- Analýza vlastního způsobu řízení času
- Křivka denní výkonnosti
- Analýza vlastního způsobu řízení času
- Emoční a organizační nedostatky: odkládání a zákonitosti lidské psychiky
- Emoční a organizační nedostatky: vyrušování
- Důslednost v maličkostech: metoda stanovení cílů SMART
- Důslednost v maličkostech: stanovení priorit – Eisenhowerova matice
- Řízení priorit – filtr důležitosti
- Důslednost v maličkostech: příprava, předvídání a plánování
- Metody hospodaření s časem
- Kdy a jak plánovat?