Na této stránce najdete Soft skills kurzy zaměřené na měkké kompetence pro zájemce z řad veřejnosti nebo firem, přehled vypsaných termínů těchto kurzů a následně i jejich podrobný popis. Naše nabídka kurzů pro firemní vzdělávání v oblasti Soft skills je poměrně široká – patří sem kurzy zaměřené na komunikaci, sebereprezentaci, osobnostní rozvoj, prezentační dovednosti, obchodní dovednosti, schopnost řešit konflikty atd. Kurzy jsou vhodné jak pro řadové zaměstnance, tak pro management (střední, liniový, atd.).
Pro skupiny účastníků, např. z řad firem, připravujeme kurzy na míru (i zde neuvedené) a realizujeme je přímo v sídle Vaší společnosti dle Vašich časových možností, a to v rámci celé ČR. Pokud máte zájem o další informace, zašlete nám poptávku na e-mail info@poc-sluzba.cz.
Termíny otevřených kurzů Soft skills
Omlouváme se, ale nyní nemáme zde žádné termíny. Zkuste to později.
Obsah kurzů Soft skills
Asertivita a vyjednávání pro vedoucí pracovníky
„Vítězné vyjednávání“ znamená využít účinné vyjednávací techniky a gambity včetně kreativních nástrojů a naučit se zvládat nestandardní a stresové situace.
Cílem školení je identifikovat bariéry asertivní komunikaci a eliminovat je. Naučit se a procvičit klíčové asertivní dovednosti. Naučit se lépe argumentovat. Orientovat ve vyjednávacích procesech a postupech. Získat předpoklady pro zvládání námitek a přesvědčení komunikačního partnera. Naučit se fáze vyjednávacího procesu a jak si zpracovat plán jednání – připravit si cíle, vědomě využívat vyjednávacích technik.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Asertivní techniky v praxi – umět diplomaticky odmítnout (říci NE), konstruktivně kritizovat a kontrolovat emoce na obou stranách, podávat přiměřeně zpětnou vazbu – pozitivní i negativní, zvládat emoce své a emoce druhých, věcně čelit kritice, požádat.
Správné stanovení cílů rozhovoru.
Volba správné formulace myšlenky.
Zacílení společného jednání (např. porady, plánování, …).
Vyjednávání s kolegy a podřízenými.
Výstupní doklad
Potvrzení o účasti
Lektoři školení
Ing. Lenka Podmolíková
VUT v Brně FE - Technická kybernetika, UP Olomouc - Pedagogika
Certifikáty: Kvalifikovaný lektor pro Českou a Slovenskou republiku ECDL (7 modulů) Manažer projektu (profesní zkouška NSK) Obchodní zástupce (profesní zkouška NSK) Řízení lidských zdrojů Manažerské dovednosti Marketing CIMA A
Efektivní komunikace vedoucích pracovníků s podřízenými
Školení je zaměřeno na zdokonalení efektivní komunikace vedoucích pracovníků s podřízenými, nastavení pravidel pro motivaci a hodnocení zaměstnanců, získání zpětné vazby a možnosti a způsoby řešení běžných konfliktů na pracovišti.
Cílem je zlepšit komunikaci s podřízenými, nastavit pravidla pro motivaci a hodnocení podřízených pracovníků, řešit konflikty na pracovišti.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Základy efektivní komunikace – cíl komunikace, komunikační bariéry, aktivní naslouchání, akceptace specifik komunikace, empatie, pozitivní komunikace, nejčastější chyby v komunikaci
Komunikace s podřízenými – jak zadávat úkoly, sdělovat důležité věci, jak komunikovat s věčným kritikem – řešení konfliktů, řešení vztahů na pracovišti
Motivace zaměstnanců – motivace a stimulace, pravidla motivace, zdroje pracovní motivace, nástroje motivace,
Hodnocení zaměstnanců – zásady pravidelného hodnocení, cíl hodnocení, pravidla a metody hodnocení, výkon práce a hodnocení,
Výstupní doklad
Potvrzení o účasti
Komunikace, komunikace a zase komunikace
Stará pravda nám říká, že nelze nekomunikovat. Komunikujeme nejen slovy, ale také celým našim tělem. Proč nám někdy naše okolí nerozumí? Neumí poslouchat? Víte jistě, že vaše tělo komunikuje v souladu s vašimi slovy? Spousta otázek a spousta odpovědí …
Správná a efektivní komunikace vždy pozitivně ovlivňuje jak naše vztahy s okolím, tak nás samotné. Naučte se se správně komunikovat jak v soukromí, tak i v práci – se šéfem, s kolegy, na poradě, …
kurz je určen pro ty, co chtějí lépe zvládat komunikační situace a využívat různé komunikační technik
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Základy efektivní komunikace
Komunikační axiomy
Komunikační proces
Obsahová x vztahová rovina
Aktivní naslouchání
Nejčastější chyby při naslouchání
Efektivní komunikace
Verbální x neverbální komunikace
Komunikační typologie – jak se domluvit s určitými typy lidí
Pojďme na to slovy klasika: „Kolik třešní, tolik višní“ J. I tak by se dala charakterizovat komunikace s našim okolím. S kolika různými typy lidí se denně setkáváme! A umíme s nimi správně komunikovat? Ještě váháte? Pojďte si k nám zjistit, jaký jste typ osobnosti, s jakými typy lidí se můžete ve svém okolí potkat a jak s nimi jednat.
Kurz je určen pro ty, co chtějí lépe poznat nejen sami sebe, ale i své okolí. Kdo chtějí efektivně využít svůj komunikační potenciál.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Empatie a EQ – test
Chyby v sociální percepci
Vnější a vnitřní kontext
Typologie osobnosti – Eysenckův test temperamentu
Co jsou to pozitivní povahové profily?
Rozdíly v chování lidí
Jak komunikovat s lidmi a přesvědčit je
Osobnostní typy a jak s nimi jednat
OHK Asertivní jednání 8 hodin
Asertivní jednání
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
OHK Hodnocení a výběr zaměstnanců 8 hodin
Hodnocení a výběr zaměstnanců
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
OHK Vedení a koučink zaměstnanců 8 hodin
Vedení a koučink zaměstnanců
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
OHK Vnitrofiremní komunikace (16 hodin)
Vnitrofiremní komunikace
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Time management – jak se naučit hospodařit s časem (nejen pro šéfy)
Čas, čas, čas, … „Špatná zpráva je, že čas letí. Dobrá zpráva je, že vy jste ten pilot.“ (Michael Althsuler) Taky bychom mohli použít ono staré „Time is many“ 🙂
Taky se vám stává, že „nestíháte“? Máte plný kalendář úkolů, hromadí se vám práce, nestíháte schůzky, nevíte co dřív, …? Máme pro vás dobrou zprávu – nejste v tom sami. Přijďte se k nám podívat, jak dostat svůj harmonogram pod kontrolu. Ukážeme si, jak si stanovit cíle a priority a jak s časem hospodařit. Podíváme se na nejčastější chyby , kterých se při plánování dopouštíme. Pak už to bude jen na vás 🙂
Kurz je určen pro toho, kdo si potřebuje:
stanovit své priority
zefektivnit svoji práci a plánování s ohledem na čas
lépe si rozvrhnout čas na práci i na soukromí
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Úvodní aktivizační technika – Storytelling + Story Cubes
Time Management – co to je, jednoduchý test vlastního chování
K čemu je dobrý Time Management?
Nejčastější zlozvyky a předsudky
Přístupy k Time Managementu – 1., 2., 3. a 4. generace pojetí řízení času
Identifikace časových ztrát: časový snímek, aneb když dělám něco, co bych dělat nemusel …
Analýza vlastního způsobu řízení času
Křivka denní výkonnosti
Analýza vlastního způsobu řízení času
Emoční a organizační nedostatky: odkládání a zákonitosti lidské psychiky
Emoční a organizační nedostatky: vyrušování
Důslednost v maličkostech: metoda stanovení cílů SMART
Důslednost v maličkostech: stanovení priorit – Eisenhowerova matice
Řízení priorit – filtr důležitosti
Důslednost v maličkostech: příprava, předvídání a plánování
Metody hospodaření s časem
Kdy a jak plánovat?
Máte dotaz k kurzům skupiny Soft skills? Napište nám!
Spravovat souhlas s cookies
Abychom vám poskytli ty nejlepší zážitky, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení technologie, jako jsou soubory cookie. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiky
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Technické úložiště nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.