Na této stránce najdete ostatní rekvalifikační kurzy, které se nám nevešli do ostatních skup. Ihned pod tímto textem je přehled všech termínů z této skupiny a pod termíny najdete popis jednotlivých kurzů.
Termíny školení
Omlouváme se, ale nyní nemáme zde žádné termíny. Zkuste to později.Popis školení
Mzdové účetnictví (80 hodin teorie a 40 hodin účtování na PC v účetním programu)
Kurz je rekvalifikačním kurzem s akreditací MŠMT. Účastníci kurzu se seznámí s problematikou vedení mzdového účetnictví se souvisejícími činnostmi. Prakticky se naučí účtovat s využitím účetního SW.
Cílem kurzu je účastníky naučit provádět samostatně činnosti spojené s výpočtem mezd (platů) pro zaměstnance, vést mzdovou evidenci a provádět odvody příslušným institucím dle požadavků platné legislativy.
Úspěšný absolvent najde uplatnění v soukromých firmách i státních institucích.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
- BOZP
- Mzda a odměňování
- Cestovní a jiné náhrady a požitky
- Průměrný výdělek
- Hrubá mzda, srážky ze mzdy
- Daň ze závislé činnosti
- Zdravotní a sociální pojištění
- Pracovněprávní problematika
- Pracovní poměr
- Dohody mimo pracovní poměr
- Pracovní doba, přestávky v práci
- Dovolená na zotavenou
- Překážky v práci
- Povinnosti k ÚP, zaměstnanci ze zahraničí a EU
- Pracovní úrazy
- Vedení mzdového účetnictví na PC
Vstupní požadavky
- 18 let,
- ukončené středoškolské vzdělání.
Způsob ukončení
- Teoretický písemný test a praktická úloha z jednotlivých tématických celků.
Výstupní doklad
- Osvědčení o rekvalifikaci
Získané znalosti
- základní pojmy z oblasti mzdového účetnictví,
- základní pojmy z oblasti daňových zákonů, zdravotního a sociálního pojištění,
- pravidla pro poskytování mzdy a platu,
- základy pracovněprávní problematiky,
- náležitosti pracovního poměru, dohody o provedení práce a o pracovní činnosti,
- náležitosti pracovní doby, dovolené, překážek v práci, pracovních úrazů,
- postup při provádění srážek ze mzdy, zvláštnosti soudních a úředních rozhodnutí,
- povinnosti zaměstnavatele, zaměstnanců, a to i ve vztahu s ÚP, EU.
Získané dovednosti
- vyplnit a zpracovat mzdové doklady, odměny z dohod o pracích mimo pracovní poměr,
- zaúčtovat mzdové doklady, cestovní a jiné náhrady a požitky,
- zpracovat srážky ze mzdy, soudní a úřední rozhodnutí,
- zpracovat a zúčtovat daň ze závislé činnosti, způsoby zdanění, výpočet měsíční daňové povinnosti, slevy na dani, daňové zvýhodnění, odvody daně,
- výpočet pojistného na zdravotní a sociální pojištění, odvod pojistného, dávky nemocenského pojištění, důchodové pojištění,
- zpracovat eldp, zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele za škodu,
- zpracovat doklady pro OSSZ, zdravotní pojišťovny,
- vyplnit doklady při vzniku a skončení pracovního poměru.
Lektoři školení
Ing. Hana Řezáčová
VŠB v Ostravě - FE
Bc. Michaela Procházková
UJAK Praha
Účetnictví a daňová evidence s využitím PC
Kurz je rekvalifikačním kurzem s akreditací MŠMT. Účastníci kurzu se seznámí s problematikou vedení účetnictví a daňové evidence a se souvisejícími činnostmi, a to včetně praktické práce s výpočetní technikou.
Cílem kurzu je účastníky naučit samostatně účtovat a vést účetnictví dle požadavků platné legislativy.
Úspěšný absolvent najde uplatnění v soukromých firmách i státním sektoru jako účetní, fakturant/ka, pracovník/ce pro evidenci majetku, pracovník/ce pro evidenci zásob, pracovník/ce správy pohledávek apod.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
- BOZP a PO
- Zákon o účetnictví
- Účetnictví dle účtové osnovy pro podnikatele:
- Účtová třída „0“ – účtování o majetku
- Účtová třída „1“ – účtování o zásobách
- Účtová třída „2“ – finanční účty
- Účtová třída „3“ – zúčtovací vztahy
- Časové rozlišení nákladů a výnosů, příjmů a výdajů
- Účtová třída „4“ – kapitálový majetek a dlouhodobé závazky
- Účtová třída „5“ – náklady
- Účtová třída „6“ – výnosy
- Účtová třída „7“ – uzávěrkové a podr ozvahové účty
- Výkazy a daňové přiznání
- Daňová evidence:
- Základní účetní pojmy z daňové evidence
- Daňové a nedaňové příjmy
- Daňová evidence příjmů a výdajů
- Majetek a zásoby
- Účetní doklady a jejich zpracování
- Přiznání k dani z příjmů fyzických osob
- Vedení účetnictví na PC
- Vedení daňové evidence na PC
Vstupní požadavky
- 18 let,
- středoškolské vzdělání,
- základní znalost práce na PC.
Způsob ukončení
- Teoretický písemný test a praktické vypracování komplexních příkladů z oblasti daňové evidence a účetnictví
Výstupní doklad
- Osvědčení o rekvalifikaci
Získané znalosti
- základní pojmy z oblasti daňové evidence a účetnictví,
- základní účetní pojmy z daňové evidence,
- základní pojmy z oblasti daňových zákonů,
- podmínky pro zpracování daňových přiznání,
- typy dokladů a jejich náležitosti včetně použití v praxi,
- principy účtování účetních operací,
- určit daňové a nedaňové příjmy a výdaje,
- sestavit saldokonto, obratovou předvahu, účetní uzávěrku a závěrku, daňové přiznání,
- zásady pro opravy dokladů
- podmínky archivace a evidence účetních dokladů,
- zpracovat účetní doklady pomocí účetního SW.
Získané dovednosti
- orientovat se v aktuální daňové a právní legislativě,
- provést zaúčtování účetních operací v účetnictví i v daňové evidenci,
- provést účtování dle účtové osnovy pro podnikatele – účtové třídy „0“ – „7“,
- rozlišit náklady a výnosy, příjmy a výdaje,
- vyplnit účetní výkazy,
- zpracovat daňové přiznání,
- zpracovat účetní závěrku,
- vést daňovou evidenci příjmů a výdajů,
- vést evidenci majetku a zásob,
- zpracovat účetní doklady pomocí účetního SW.
Lektoři školení
Ing. Lenka Vyhlídalová
VŠB - TU Ostrava
Certifikáty:
Daňový poradce
Správce konkurzní podstaty
Likvidátor obchodních společností
Účetní asistent v rámci "Certifikace účetní profese"
Ing. Danuše Olejníková
VÚT - EŘSP
Certifikáty:
Aktuality v DPH a Dani z příjmů 2015 - 2016
Účetnictví s využitím výpočetní techniky
Kurz je rekvalifikačním kurzem s akreditací MŠMT.
Účastníci kurzu se seznámí s problematikou vedení účetnictví se souvisejícími činnostmi, a to včetně praktické práce s výpočetní technikou.
Cílem kurzu je účastníky naučit samostatně účtovat a vést účetnictví dle požadavků platné legislativy.
Úspěšný absolvent najde uplatnění v soukromých firmách i státním sektoru jako účetní, fakturant/ka, pracovník/ce pro evidenci majetku, pracovník/ce pro evidenci zásob, pracovník/ce správy pohledávek apod.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
- BOZP a PO
- Zákon o účetnictví
- Účetnictví dle účtové osnovy pro podnikatele:
- Účtová třída „0“ – účtování o majetku
- Účtová třída „1“ – účtování o zásobách
- Účtová třída „2“ – finanční účty
- Účtová třída „3“ – zúčtovací vztahy
- Časové rozlišení nákladů a výnosů, příjmů a výdajů
- Účtová třída „4“ – kapitálový majetek a dlouhodobé závazky
- Účtová třída „5“ – náklady
- Účtová třída „6“ – výnosy
- Účtová třída „7“ – uzávěrkové a podrozvahové účty
- Výkazy a daňové přiznání
- Vedení účetnictví na PC
Vstupní požadavky
- 18 let,
- středoškolské vzdělání (rozsah výuky minimálně 140 hodin),
- základní vzdělání (rozsah výuky minimálně 280 hodin)
- základní znalost práce na PC.
Způsob ukončení
- Teoretický písemný test a praktické vypracování komplexních příkladů z oblasti účetnictví
Výstupní doklad
- Osvědčení o rekvalifikaci
Získané znalosti
- základní pojmy z oblasti účetnictví,
- základní pojmy z oblasti daňových zákonů,
- podmínky pro zpracování daňových přiznání,
- typy a náležitosti účetních dokladů a jejich použití v praxi,
- principy účtování účetních operací
- určit daňové a nedaňové příjmy a výdaje
- sestavit saldokonto, obratovou předvahu, účetní uzávěrku a závěrku, daňové přiznání,
- zásady pro opravy dokladů,
- archivovat a evidovat účetní doklady.
Získané dovednosti
- orientovat se v aktuální daňové a právní legislativě,
- provést zaúčtování účetních operací v účetnictví,
- provést účtování dle účtové osnovy pro podnikatele – účtové třídy „0“ – „7“,
- rozlišit náklady a výnosy, příjmy a výdaje,
- vyplnit účetní výkazy,
- zpracovat daňové přiznání,
- zpracovat účetní závěrku,
- zpracovat účetní doklady pomocí účetního SW.
Základy podnikání
Kurz je rekvalifikačním kurzem s akreditací MŠMT.
Cílem kurzu je seznámit začínající podnikatele nebo zájemce o podnikání s jejich právy a povinnostmi vůči státu, jednotlivým institucím (Finanční úřad, Živnostenský úřad, Okresní správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovna, atd.) a vůči ostatním podnikatelským subjektům a zákazníkům.
Uchazečům jsou vysvětleny základy marketingu a psychologie prodeje.
Účastníci kurzu se dále naučí vypracovat a obhájit vlastní podnikatelský záměr.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Obsahová náplň
- Poučení o BOZP
- Legislativní rámec podnikání
- Ekonomika a účetnictví podnikatele
- Výpočetní technika, práce s informačními zdroji
- Marketing
- Podnikatelský záměr
- Základy komunikace
- Management času
Vstupní požadavky
- 18 let
- středoškolské vzdělání (rozsah výuky minimálně 120 hodin)
- základní vzdělání (rozsah výuky minimálně 150 hodin)
- základní znalost obsluhy PC
Způsob ukončení
- Teoretický test, zpracování podnikatelského záměru, jeho prezentace a obhajoba.
Výstupní doklad
- Osvědčení o rekvalifikaci
Získané znalosti
- pojmy z oblasti pracovního práva, bezpečnosti a hygieny práce,
- legislativní rámec podnikání,
- principy a metody komunikačních technik včetně neverbální komunikace,
- základy a principy asertivity,
- zásady společenského chování,
- podmínky pro založení nové firmy,
- principy ekonomiky podnikání,
- marketingové principy,
- zásady psychologie prodeje.
Získané dovednosti
- orientovat se v oblasti pracovního práva, pravidel bezpečnosti a hygieny práce,
- používat při komunikaci efektivní komunikační techniky,
- zvládat negativní jednání na pracovišti – s kolegy nebo klienty,
- aplikovat v praxi psychologii jednání s klientem včetně využití pravidel společenského chování,
- založit novou firmu,
- aplikovat daňové a právní zákony a předpisy na podnikatelskou praxi,
- zpracovat a obhájit podnikatelský záměr,
- zpracovat základní ekonomické podklady včetně daňové evidence,
- vést efektivně obchodní jednání.
Lektoři školení
Mgr. Martin Píža
UP Olomouc FF
Certifikáty:
Instruktor obsluhy (manipulačních) motorových vozíků
Ing. Terézia Stavinohová
VŠE Bratislava - FERVO; MU Brno - Pedagogické minimum
Certifikáty:
Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T)
Ing. Monika Kochaníčková
VŠB Ostrava TU - FEI
Certifikáty:
Lektor dalšího vzdělávání (75-001-T)
ECDL Expert a tester