Naše kurzy jsou akreditovány MŠMT v systému DVPP , a to v souladu s požadavky šablon. Jsou určeny pro pracovníky různých typů škol a školských zařízení, tj. pro pedagogické pracovníky MŠ, ZŠ, SŠ, SOU, VOŠ, gymnázií, ZUŠ, SUŠ, učitele speciálních škol, asistenty pedagoga, pedagogické pracovníky SVČ, školních družin a školních klubů včetně vedoucích pracovníků. Přesná specifikace je uvedena u jednotlivých typů kurzů.
Realizujeme především kurzy na míru dle požadavků konkrétní školy či školského zařízení, a to v rámci celé republiky. Tyto si mohou vybrat z celé naší nabídky jakýkoliv typ kurzu, na místě, čase a dalších specifických požadavcích se dohodneme. V případě Vašeho požadavku nám zašlete poptávku a my pro Vás připravíme kurz na míru. Jednotlivci se mohou přihlásit na některý z vypsaných termínů.
Aktuální informace k on-line výuce (webinářům)
Výuka probíhá v aplikaci Zoom v 90 minutových blocích. Kurzy v rozsahu 8 hodin jsou realizovány jako dopolední výuka ve 2 dnech v čase od 9:00 do 13:00 hod. (každý den 2 bloky s hodinovou přestávkou) nebo jako odpolední výuka ve 4 dnech v čase od 14:00 do 15:30 hod. (každý den 1 blok). Informace o typu výuky je uvedena v Poznámce u Přihlášky na konkrétní termín školení.
Pro účast na výuce potřebujete notebook (PC) s připojením na internet, kamerou s mikrofonem, u ICT kurzů jsou vhodné dva monitory. Prezenční listina je nahrazena printscreenem přihlášených účastníků. Záznam školení mají účastníci dostupný po dobu 14 dnů od jeho realizace.
Omlouváme se, ale nyní nemáme zde žádné termíny. Zkuste to později.
Akreditované kurzy pro Šablony – Ostatní
Podnikavost: Fiktivní firma blok I. a II. (2 x 8 hodin)
Kurz je určen pedagogickým pracovníkům ZŠ, SŠ, SOU, VOŠ, gymnázií, učitelům speciálních škol, asistentům pedagoga a vedoucím pedagogickým pracovníkům.
Cílem kurzu je uvést pedagogické pracovníky do problematiky související s podnikavostí, podnikáním a zakládáním živností tak, aby byli schopni získané znalosti a dovednosti využít při výuce. Pedagogové se seznámí s praxí při zakládání živností především s ohledem na přípravu podnikatelského plánu. Úspěšný absolvent dokáže připravit vše potřebné k založení a vedení firmy, orientuje se v dané oblasti tak, že je schopen vést žáky k přípravě podnikatelského záměru fiktivní firmy.
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Blok I. – legislativní podmínky (8 hodin)
Co je to podnikání a samostatná činnost
Co potřebujeme vědět, než začneme podnikat
Zahájení a registrace podnikání.
Přehled z oblasti občanského zákoníku.
Charakteristika obchodních korporací.
Co je to – freelancer – startup – coworking – podnikatelský akcelerátor
Podnikání a daně
Podnikání se zaměstnanci
Blok II. – business plán (8 hodin)
Motivace a podnikání
Podnikatelská příležitost
Ověřujeme zájem zákazníků
Jak zjistit, kdo je náš zákazník
Za co a jak budou zákazníci platit?
Podnikatelský plán
Charakteristika produktu a vlastníka
Analýza trhu a zákazníků
Finanční plán
Minizáklady marketingu
Vyhodnocení úspěšnosti podnikatelského nápadu
Výstupní doklad
Po úspěšném zakončení kurzu získají absolventi osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Podnikavost: Potřeby měnící se společnosti a vzdělávací proces (8 hodin)
Kurz je určen pedagogickým pracovníkům ZŠ, SOŠ, SOU, gymnázií, VOŠ včetně vedoucích pedagogických pracovníků
Vzdělávacím cílem programu je seznámit pedagogické pracovníky s reálnými potřebami praxe a ukázat jim možnosti, jak reflektovat požadavky současné měnící se společnosti do své výuky. Kurz jim nastíní možnosti, jak využívat poznatky a stavu techniky v jejich práci a transformaci do výukových materiálů. Absolvent je schopen vést výuku odpovídající současným požadavkům, umí nalézat nová a využívat stávající řešení problémů. Úspěšný absolvent je schopen připravit flexibilní výukový materiál tak, aby absolvent vzdělávání byl schopen orientovat se v procesu změn.
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Vzdělávací proces, reálné potřeby měnící se společnosti
Výchova nových elit ve vztahu k současnému vývoji vědy a techniky
Věda a vzdělávání, kreativita, výchova k odolnosti vůči změnám
Vzdělávání nadprůměrných a výjimečných žáků a studentů
Výchova k podnikavosti, etika podnikání
Zásada prvního kroku
Odpovědnost za své činy
Způsob ukončení
Podmínkou pro získání osvědčení je přítomnost na kurzu.
Výstupní doklad
Po úspěšném zakončení kurzu získají absolventi osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Polytechnické vzdělávání (3×8 hodin)
Kurz je určen pedagogickým pracovníkům ZŠ, SOŠ, SOU, gymnázií, VOŠ včetně vedoucích pedagogických pracovníků.
Vzdělávacím cílem programu je seznámit a naučit pedagogické pracovníky využívat poznatků vědeckých pracovišť a stavu techniky v praxi v jejich práci a transformaci do výukových materiálů v teoretické přípravě a zejména v praxi. Proces je nastaven na rozšíření znalostí s odkazem na světový stav techniky a jeho využívání v praxi. Absolvent se pak orientuje v neustále se měnící oblasti techniky. Je schopen vedení studentů / praktiků z praxe, připravovat je na stále nově vznikající situace a učit je pokoušet se nalézat nová kvalifikovaná řešení, využívat stávajících řešení technických problémů pro tvorbu nových, netradičních. Úspěšný absolvent projektu je schopen vést k nalézání nových řešení, umí se orientovat v hodnotách a datech, upravovat je a připravit flexibilní výukový materiál tak, aby absolvent školy byl schopen se orientovat v procesu změn.
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Polytechnické vzdělávání: blok I. (8 hodin)
Legislativní rámec výuky
Koncepce vzdělávacího procesu v souvislostech
Základní dovednosti, ovládání techniky
Světový stav techniky, ukázky, zdroje informací
Nová, netradiční řešení s odkazem na vývoj
Konkurenceschopnost v oborech
Mezioborové procesy
Polytechnické vzdělávání: blok II. (8 hodin)
Multifunkční pracovník v praxi
Neustálé změny ve vývoji a reakce školství
Teorie prvního kroku
Popularizace oborů a přiblížení k realitě
Mediální tlaky, ztráta vzorů, absence ideálů
Pedagog, jako vzor vědění a dovednosti
Působení praktiků ve výuce v rámci programu věda-výzkum-praxe
Prostor pro odbornou praxi ve firmách s vysokou přidanou hodnotu
Polytechnické vzdělávání: blok III. (8 hodin)
Vývoj inteligence mladé populace, nové cíle
Jak pacifikovat některé negativní trendy
Zamezení ztráty jemné motoriky a její důsledky pro odbornost
Vývoj v zahraničí
Podíl podnikatelské sféry na vývoji lidských zdrojů
Jak nové metody uvádět do praxe, když mladá generace nechce
Rozevírání nůžek oborů a odborností – teorie a praxe
Tržní prostředí versus škola
Případové studie, odborné studie, příklady z praxe
Způsob ukončení
Podmínkou pro získání osvědčení je přítomnost na kurzu.
Výstupní doklad
Po úspěšném zakončení kurzu získají absolventi osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Projektová výuka: Úvod do projektového řízení ve školách: blok I. – III. (3 x 8 hodin)
Kurz je určen pedagogickým pracovníkům MŠ, ZŠ, SŠ, SOU, VOŠ, gymnázií, ZUŠ, SUŠ, učitelům speciálních škol, asistentům pedagoga a pedagogickým pracovníkům SVČ, školních družin a školních klubů včetně vedoucích pedagogických pracovníků.
Projektová výuka je považována za velmi efektivní v souvislosti s naplňováním klíčových kompetencí, neboť vzdělávání pomocí této metody přispívá k osvojení a upevnění nových vědomostí i dovedností a rozvoji formativních stránek osobnosti (odpovědnost, vytrvalost, tolerance, spolupráce, komunikační schopnosti, sebekritičnost, aktivita, samostatnost a tvořivost). Projektová výuka také napomáhá k propojení různých oblastí vzdělávání.
Cílem kurzu je seznámit pedagogy se základy projektového řízení, ukázat jim přínos projektového vzdělávání pro děti, žáky a studenty a naučit je, jak v praxi připravit a úspěšně zrealizovat různé typy projektů bez ohledu na specifika jejich specializace a aprobace. Jedná se o základní kurz v oblasti projektového řízení pedagogických pracovníků, z jehož výstupů mohou čerpat pedagogové různých typů škol.
Seznámíte se se základy metodiky a techniky projektového řízení a budou připraveni následně prakticky využít získané dovednosti a schopnosti při přípravě, tvorbě a praktickém řízení svých projektů.
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Úvod do projektového řízení ve školách I (8 hodin):
Základní obecná pravidla přípravy a realizace projektů:
Úvod do projektového řízení
Projektový záměr, zakládací list projektu
Cíle a přínosy projektu
Zásady úspěšného řízení projektu
Organizační struktura projektu
Osobnost projektového manažera
Zainteresované strany
Nástroje, techniky a mezinárodní standardy řízení projektu
Posloupnost a životní cyklus projektu
Životní fáze týmu
Základní metody projektové výuky ve školách:
projekt jako prostředek motivace a stimulace dětí, žáků a studentů k podpoře jejich zájmu o vzdělávání,
projekt jako prostředek rozvoje osobnosti a klíčových kompetencí dětí, žáků a studentů, posílení kooperace a vzájemné podpory ve skupině, rozvoj aktivního řešení problémů,
zlepšení komunikace a spolupráce mezi aktéry školy.
Problémy, příklady projektové výuky ve školách.
Úvod do projektového řízení ve školách II (8 hodin):
Základní obecná pravidla metodiky a techniky řízení projektů:
Předprojektová fáze projektu
SWOT analýza
Plánování
Logický rámec – čtení
WBS – tvorba
Časové plánování – Gantt, digramy, kritická cesta
Kvalita projektu, nástroje řízení kvality
Základní metody a techniky projektové výuky ve školách:
projekt jako prostředek motivace a stimulace dětí, žáků a studentů k podpoře jejich zájmu o vzdělávání,
projekt jako prostředek rozvoje osobnosti a klíčových kompetencí dětí, žáků a studentů, posílení kooperace a vzájemné podpory ve skupině, rozvoj aktivního řešení problémů,
zlepšení komunikace a spolupráce mezi aktéry školy.
Problémy, příklady projektové výuky ve školách.
Úvod do projektového řízení ve školách III (8 hodin):
Základní obecná pravidla metodiky a techniky řízení projektů:
Vedení projektového týmu
Matice zodpovědnosti a pravomoci
Nastavení a řízení procesů
Komunikační strategie
Realizace projektu
Řízení změn
Řízení rizik
Tvorba a řízení rozpočtu, Finanční řízení
Controling, řízená dokumentace, ukončení projektu
Základní metody a techniky projektové výuky ve školách:
projekt jako prostředek motivace a stimulace dětí, žáků a studentů k podpoře jejich zájmu o vzdělávání,
projekt jako prostředek rozvoje osobnosti a klíčových kompetencí dětí, žáků a studentů, posílení kooperace a vzájemné podpory ve skupině, rozvoj aktivního řešení problémů,
zlepšení komunikace a spolupráce mezi aktéry školy.
Problémy, příklady projektové výuky ve školách.
Způsob ukončení
Podmínkou pro získání osvědčení je přítomnost na kurzu.
Výstupní doklad
Po úspěšném zakončení kurzu získají absolventi osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Výchova k podnikavosti (8 hodin)
Kurz je určen pedagogickým pracovníkům ZŠ, SŠ, SOU, VOŠ, gymnázií, učitelům speciálních škol, asistentům pedagoga a vedoucím pedagogickým pracovníkům.
Cílem školení je seznámit účastníky – pedagogy – s podmínkami pro rozjezd podnikání.Cílem školení je získat přehled v oblasti legislativy týkající se podnikatelské činnosti, zíkat přehled o možných způsobech podnikání – fyzická osoba, právnická osoba. Získat informace o tom, co vše obsahuje „klasický“ business plán (podnikatelský záměr) a vyzkoušet si zjednodušenou formu v podobě Lean Canvas. Seznámit se a vyzkoušet si sestavit finanční plán, provést analýzu trhu a zákazníků, zpracovat si hodnotovou nabádku – Hodnotový Canvas. Seznámit se se základy marketingu i jeho novými formami – digitálním marketingem, guerilla marketingem, a Buzz marketingem. Dále se pedagogové seznámí i s novými formami získání finannčích prostředků pro rozjezd podnikání v podobě Crowdfundingových akcí a podnikatelských akcelelátorů. Využití coworkongových pracovišť, Impact HUB apod. pro začínající podnikatele.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Smysl a obsah podnikavosti jako stylu života
Motivace a podnikání
Co to je podnikání, co je potřeba vědět před zahájením podnikatelské činnosti
Obchodní korporace
Legislativa spojená s podnikáním
Podnikatelská příležitost, zájem zákazníků, za co a jak budou zákazníci platit
Struktura standardního podnikatelského záměru
Struktura podnikatelského záměru ve zjednodušeném návrhu Lean Canvas
Analýza trhu a zákazníků
Charakteristika produktu
Finanční plán
Co je to – freelancer, startup, coworking, Impact HUB, podnikatelský akcelerátor
Crowdfunding jako další z možností financování podnikatelského záměru
Mini základy marketingu
Využití digitálních nástrojů komunikace v propagaci firmy
Guerilla marketing
Buzz marketing
Výstupní doklad
Po úspěšném zakončení kurzu získají absolventi osvědčení o absolvování kurzu v souladu se zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů.
Máte dotaz ke kurzům skupiny DVPP - ostatní? Napište nám!
Spravovat souhlas s cookies
Abychom vám poskytli ty nejlepší zážitky, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení technologie, jako jsou soubory cookie. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiky
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Technické úložiště nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.