Internet patří mezi nejmasověji používané médium a současně roste důležitost on-line marketingu v jakémkoliv oboru podnikání. Objevte zákonitosti marketingu v digitálním prostředí a získejte inspiraci pro propagaci vlastních produktů či služeb na internetu. Poznejte, co je to Digitální marketing a jak se správně prezentovat na webu, jak využít online reklamu, e-mail marketing, sociální sítě, PPC kampaně a řadu dalších možností digitální komunikace.
Pronikněte do světa online marketingu a oslovte své zákazníky komunikací 21. století!
Vyberte si z naší nabídky kurzů na téma digitální marketing.
Termíny kurzů na téma digitální marketing
Omlouváme se, ale nyní nemáme zde žádné termíny. Zkuste to později.
Obsah kurzu
Digitální marketing dle ECDL
V dnešní době už není propagace na internetu pouze pro specialisty, ale zvládnete to sami a samozřejmě tím i ušetříte čas/peníze. Naučíme Vás, co všechno obnáší digitální marketing. Ukážeme Vám reálná data, jak naše, tak našich klientů, kteří nám k tomu dali souhlas. Projdeme webové stránky z pohledu SEO, naučíme se vytvářet PPC kampaně v Google a Seznamu, spravovat firemní stránky na sociální sítích jako je Facebook, LinkedIn a Twitter, email marketing pomocí služby MailChimp a ukážeme si webovou analytiku v Google Analytics, abychom věděli co se vlastně děje na našem webu.
V tomto kurzu je brána 1 výuková hodina jako 60 min.
Tento kurz je vhodný produkt pro POVEZ II výzvu 3, více informací k POVEZ II na našem specializovaném webu povez-ii.cz.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Den – Úvod do digitální ho marketingu Přehled všech pojmů a nástrojů a jejich základní popis.
Den – Marketing přes vyhledávače – SEM (Search Engine Marketing) V rámci SEM se řeší webové stránky resp. SEO a PPC systémy.
SEO – Jak správně nastavit a spravovat web aby ho vyhledávače zobrazovali co nejvýše ve výsledků vyhledávání. Navíc si ukážeme nástroj Google Search Console, abychom věděli, co se o našich stránkách myslí Google.
PPC – reklama ve vyhledávačích Google a Seznam pomocí jejich služeb Google AdWords a Sklik.
Den – Email marketing Ukážeme si, jak lze v současné době používat email jako účinný nástroj komunikace se zákazníky. Jako nástroj je zde MailChimp, který nám pomáhá se správou kontaktů a hromadným rozesíláním emailů.
Den – Firemní sociální sítě Zorientujeme se, jak spravovat svoje firemní stránky na sociálních sítích a jak na nich můžeme jednoduše inzerovat. Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ …
Den – Kontrolujte svůj web pomocí Google Analytics Bez kontroly nemůžeme říci, jestli se nám něco daří nebo ne. A k tomu nám slouží nástroj Google Analytics, kde dokážeme zjistit, jestli to děláme dobře nebo špatně.
Celková hodinová dotace je 40 hodin.
Kurz je možné zařadit i do školení v rámci POVEZ-II a upravit hodinovou dotaci na 40 hodin po 60 minutách.
Vstupní požadavky
Nejsou žádné povinné vstupní požadavky, ale předpokládá se uživatelská znalost práce s PC a internetem.
Způsob ukončení
Závěrečný test, který ověří znalosti získané v kurzu.
Lektoři školení
Ing. Leopold Podmolík
VUT v Brně FIT - Management a informační technologie
Certifikáty: CCNA 1 a 2 ECDL Expert MCTS: Windows 7, Configuration PRINCE2 Foundation a Practitioner
Digitální marketing pomocí WordPressu
Tento workshop Vám pomůže zorientovat se ve světě redakčních systémů, pomocí kterých se tvoří firemní webové stránky. Vysvětlíme Vám jak spravovat stránky v dnes asi nejrozšířenějším redakčním systému WordPress. Ukážeme Vám, jak si tento systém můžete vylepšit pomocí několika pluginů, nebo dokonce aplikovat profesionální vzhled. Provedeme Vás jak tento web napojit například na Google Analytics, nebo Google Search console. Na závěr Vám ukážeme celou případovou studii na reálném webu.
Hlavní cíle školení:
Získat přehled v oblasti nových typů webových stránek.
Výhody responzivního designu webových stránek.
Jak si vytvořit kompletní webové stránky na vlastní doméně a hostingu.
Nastavení SEO stránek a příspěvků na webové stránce.
Můžete se podívat také na náš specializovaný web www.DIGITALNI-MARKETER.cz , který se zabývá hlavně digitálním marketingem.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
CZ Úvod do světa webových stránek. Co je CMS, jaké máme nejrozšířenější systémy. Co je responsivní design. Jak měříme kvalitu stránek.
Jak můžeme vytvářet stránky pomocí WordPressu.
Nastavení webu, správa uživatelů, vytvoření stránek a příspěvků.
Jak instalovat rozšíření (plugin) do WordPressu a co mít na zřetely při výběru rozšíření.
Základní SEO stránek a příspěvků. Registrace do webmaster tools.
Jaké další možnosti nám WordPress nabízí – WooCommerce, BBPress.
Lektoři školení
Ing. Leopold Podmolík
VUT v Brně FIT - Management a informační technologie
Certifikáty: CCNA 1 a 2 ECDL Expert MCTS: Windows 7, Configuration PRINCE2 Foundation a Practitioner
DM 1: Úvod do digitálního marketingu
Pronikněte do světa online marketingu a oslovte své zákazníky komunikací 21. století!
Internet patří mezi nejmasověji používané médium a současně tak roste důležitost on-line marketingu v jakémkoliv oboru podnikání. Objevte zákonitosti marketingu v digitálním prostředí a získejte inspiraci pro propagaci vlastních produktů či služeb na internetu. Poznejte, jak se správně prezentovat na webu, jak využít online reklamu, e-mail marketing, sociální sítě, PPC kampaně, mobilní marketing a řadu dalších možností digitální komunikace.
Pro tento kurz máme i specializovaný web, věnující se digitálnímu marketingu – www.DIGITALNI-MARKETER.cz
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Úvod do světa digitálního marketingu a jak v něm zanecháváme stopu.
Vysvětlení frameworku See-Think-Do-Care.
Základní popis možností v digitálním marketingu:
SEO – Jak správně nastavit a spravovat web aby ho vyhledávače zobrazovali co nejvýše ve výsledků vyhledávání. Navíc si ukážeme nástroj Google Search Console abychom věděli, co se o našich stránkách myslí Google.
PPC – reklama ve vyhledávačích Google a Seznam pomocí jejich služeb Google AdWords a Sklik.
Email marketing – Ukázat jak lze v současné době používat email jako účinný nástroj komunikace se zákazníky. Jako nástroj je zde MailChimp, který nám pomáhá se správou kontaktů a hromadným rozesíláním emailů.
Sociální sítě – Zorientujete se v možnostech, jak spravovat svoje firemní stránky na sociálních sítích a jak na nich můžeme jednoduše inzerovat. Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ …
Analytika – Bez kontroly nemůžeme říci, jestli se nám něco daří nebo ne. A k tomu nám slouží nástroj Google Analytics, kde dokážeme zjistit, jestli to děláme dobře nebo špatně.
Vstupní požadavky
Školení je určeno pro manažery malých a středních firem; pro podnikatele a majitele firem, pro marketingové pracovníky.
Absolvováním školení získají účastníci přehled o nástrojích digitální komunikace a to jak pro vlastí realizaci online marketingu, tak pro získání přehledu v této oblasti pro komunikaci s externím dodavatelem, který firmě online marketing zajišťuje – stanou se kompetentními partnery a budou se nejen orientovat v daných pojmech a principech, ale budou také vědět co a jak chtít v rámci online marketingu a v neposlední řadě nebudou platit daň za „nevědomost“ v této oblasti.
Získané znalosti
seznámíte se s aktuálními trendy ve vývoji on-line marketingu
zorientujete se v možnostech a propagačních nástrojích, které vám on-line marketing nabízí
Získané dovednosti
naučíte se správně využívat e-mail marketing, sociální sítě, PPC kampaně i mobilní marketing
získáte inspiraci a užitečné tipy pro propagaci vlastních produktů či služeb na internetu
budete umět vyhodnotit, zda vaše postupy vedou k určeným cílům
Lektoři školení
Ing. Leopold Podmolík
VUT v Brně FIT - Management a informační technologie
Certifikáty: CCNA 1 a 2 ECDL Expert MCTS: Windows 7, Configuration PRINCE2 Foundation a Practitioner
DM 2: Marketing přes vyhledávače (SEO a PPC)
Marketing přes vyhledávače – Pronikněte do světa online marketingu a oslovte své zákazníky komunikací 21. století!
Search Engine Marketing (SEM) – váš efektivní marketing ve vyhledávačích. Cílem SEM je zvýšit váš zisk prostřednictvím vyhledávačů jako je například Google nebo Seznam. V nich uživatelé každou minutu vyhledávají právě vaše produkty a služby.
SEM lze rozdělit na dvě oblasti:
optimalizace pro vyhledávače (SEO),
placená reklama ve vyhledávačích, standardní platební model je platba za klik (PPC).
Podle údajů Českého statistického úřadu používá více než 80 % uživatelů v České republice internet k vyhledávání informací o zboží a službách. Proto se vyplatí na internetu svoje služby nabízet.
Výhodou SEM je, že je vysoce cílený na výkon a návratnost investic. Veškeré náklady tedy máte pod kontrolou. Naučte se využívat tento nástroj pro váš prospěch!
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
SEO – Podrobný popis jak dělat on-page SEO (přímo na webových stránkách) a off-page SEO (mimo webové stránky). Ukážeme si co je sitemap a webmaster tools. Jak je důležitý responsivní/adaptivní design pro naše SEO.
PPC – Popis založení účtu v systémech Google AdWords a Sklik. Vytvoření kampaní a jejich nastavení.
Použití nástroje pro návrh klíčových slov pro použití jak v SEO tak v PPC.
Získané dovednosti
Pochopit a zorientovat se v základních pojmech a pochopit důležitost správného nastavení SEO.
Seznámit se pochopit důležitost nástrojů pro návrh klíčových slov pro webové stránky i pro online propagaci.
Seznámit se s prostředím pro návrh a realizaci online kampaní na internetu.
Lektoři školení
Ing. Leopold Podmolík
VUT v Brně FIT - Management a informační technologie
Certifikáty: CCNA 1 a 2 ECDL Expert MCTS: Windows 7, Configuration PRINCE2 Foundation a Practitioner
DM 3: E-mail marketing
Pronikněte do světa online marketingu a oslovte své zákazníky komunikací 21. století!
Internet patří mezi nejmasověji používané médium a současně tak roste důležitost on-line marketingu v jakémkoliv oboru podnikání. Naučte se správně používat e-mail marketing a využijte potenciál vašich stávajících zákazníků na maximum. E-mailing patří mezi nejefektivnější kanály on-line marketingu a my vám ukážeme, jak na to.
Podívejte se i na náš specializovaný web www.DIGITALNI-MARKETER.cz , který se zabývá výhradně digitálním marketingem.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Princip a postupy pro přípravu a realizaci moderní email kampaně – na co všechno musíme brát zřetel při vytváření emailů.
Práce v systémech pro email kampaně – MailChimp (celosvětová #1 – MailChimp je online služba, která uživatelům umožňuje jednak newslettery odesílat, a také je odborně navrhnout. Dále poskytuje například možnost sdílení na sociálních sítí a sledování dosahované úspěšnosti, atd.) a SmartEmailling (česká alternativa).
Co to je HTML a CSS a jaký to má vliv na emaily.
Získané znalosti
Seznámit se s principy vytváření a realizací moderních email kampaní.
Seznámit se s prací v prostředí systémů pro email kampaně – MailChimp a SmartEmailing.
Zjistíte proč, komu, kdy a jak posílat e-maily.
Naučíte se vyhodnotit efekt e-mail marketingu.
Lektoři školení
Ing. Leopold Podmolík
VUT v Brně FIT - Management a informační technologie
Certifikáty: CCNA 1 a 2 ECDL Expert MCTS: Windows 7, Configuration PRINCE2 Foundation a Practitioner
DM 4: Firemní stránky na sociálních sítích
V rámci tohoto kurzu se účastníci seznámí s nejdůležitějšími sociálními sítěmi – Facebook, Google+, LinkedIn a Twitter. Ve všech uvedených sociálních sítích si ukážeme jak vytvořit firemní stránky a jak je spravovat.
Nejdůležitější věcí je zveřejňování příspěvků – víte, však v jakých hodinách je optimální vypustit na svět váš příspěvek? K určení správné doby Vám pomůže analýza a statistiky stránky, které se naučíte číst a rozumět jim – tím budete moci efektivně řídit svoje firemní stránky na sociální síti, tak abyste z toho měli užitek.
V rámci celého tohoto workshopu Vás necháme nahlédnout i do našich dat, které jsme získali během 5 let působení na sociálních sítích a Vy tak získáte reálnou představu, jak to může fungovat.
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Seznámení se základní teorii a terminologii o sociální sítí.
Rozbor statistik sociálních sítí – abychom věděli, kde jsou jací uživatelé a jaké sociální sítě jsou pro naši firmu vhodné.
Vytvoření, správa a analýza firemní stránky na Facebooku.
Vytvoření, správa a analýza firemní stránky na Google+ (Moje firma).
Vytvoření, správa a analýza firemní stránky na LinkedIn.
Vytvoření firemní stránky na Twitter a propojení s Facebookem.
Pro co je vhodné použít Twitter a kdy je pro nás výhodný Google+. Vysvětlení co je to Hangout a Periscope.
Použití Facebook Pixel a k čemu se nám hodí. Jak můžeme vytvářet seznamy uživatelů pro reklamu pomocí emailů z našeho newsletteru (např. pomocí MalChimp)
Ukázka nasbíraných dat ze sociálních sítí z našich stránek.
Získané dovednosti
Seznámit se s terminologii používanou na sociálních sítích.
Efektivně spravovat svoje firemní stránky na sociálních sítích.
Analyzovat a číst statistiky, které nám poskytují sociální stránky.
Lektoři školení
Ing. Leopold Podmolík
VUT v Brně FIT - Management a informační technologie
Certifikáty: CCNA 1 a 2 ECDL Expert MCTS: Windows 7, Configuration PRINCE2 Foundation a Practitioner
DM 5: Kontrolujte svůj web pomocí Google Analytics
Pronikněte do světa online marketingu a oslovte své zákazníky komunikací 21. století!
Internet patří mezi nejmasověji používané médium a současně tak roste důležitost on-line marketingu v jakémkoliv oboru podnikání.
Bez kontroly a zpětné vazby není řízení. Naučte se pracovat s nástrojem pro vyhodnocení a efektivitu vašich online kampaní! Jednodenní školení vás na příkladech, postupech a návodech krok za krokem provede nastavením a sledováním grafů, které vám pomohou zvýšit tržby, návštěvnost i spokojenost zákazníků.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Vysvětlení pojmů jako je Konverze, Imprese, CTR, Cookie a další. Vhodné použití Google Tag Manager.
Vytvoření a nastavení účtu v Google Analytics. Propojení s nástroji Google AdWords a Google Search Console.
Vysvětlení prostředí a popis základních přehledů, které v Google Analytics nalezneme.
Vyhodnocování zda statistiky, které vidíme v přehledech, jsou pro nás správné nebo ne – neboli interpretace výsledků.
Vstupní požadavky
středně pokročilí uživatelé
Získané znalosti
Jak funguje web (internet), co můžeme sledovat a jaký je princip chování zákazníku na internetu.
Nastavení služby Google Analytics na svém webu.
Pochopení funkčnosti a sílí analýzy, a jak můžeme interpretovat naše výsledky v Google Analytics.
Lektoři školení
Ing. Leopold Podmolík
VUT v Brně FIT - Management a informační technologie
Certifikáty: CCNA 1 a 2 ECDL Expert MCTS: Windows 7, Configuration PRINCE2 Foundation a Practitioner
Seminář: Firemní stránky na sociálních sítích
Tento kurz je zaměřený na sociální sítě, což je jedna část v rámci digitálního marketingu. Podíváme se na všechny aspekty sociálních sítích, jak o nich přemýšlet, jak se o ně starat a také jak na nich propagovat své firemní stránky. Pokud bychom se podívali na to pro koho je tento kurz určen, tak je určen pro osoby, které mají nastarosti práci se sociálními sítěmi ve firmě. Tzn. pokud vás zajímá pouze mažerský pohled na danou problematiku, tak pro vás bude vhodné jiné naše školení a to Digitální marketing pro manažery.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
Úvod do digitální doby.
Seznámení se základní teorii a terminologii o sociálních sítích.
Přehled sociálních sítích, kterou jsou jak u nás tak i případně v zahraničí.
Co je to vlastně sociální sítě a jak k tomu přistupovat.
Správa a analýza firemní stránky na Facebooku, Twitter, Instagram a LinkedIn.
Podíváme se na všechny populární sociální sítě v ČR.
Jak se dané sociální sítě spravují, co je potřeba si všechno nastavit a co můžeme analyzovat na daných stránkách aby nám to pomohlo s efektivnější práci se sociálními sítěmi.
Strategický přístup k sociálním sítím – na co vše myslet a jak si to naplánovat.
Propagace na Facebooku / Instagramu
Vysvětlíme si co je to Facebook Pixel a k čemu se nám hodí.
Jaké formáty reklamy můžeme použít na Facebooku a jaké na Instagramu.
Ukázka nasbíraných dat ze sociálních sítí z našich stránek.
Vstupní požadavky
Digitální gramotnost – tzn běžné uživatelské znalosti a dovednosti s práci počítačem, software a internetem
Uživatelská znalost sociálních sítích
Získané znalosti
Co je to sociální síť a jaké má možnosti.
Formáty reklam na sociálních sítích a zhruba jejich cenu.
Co je to Facebook Pixel a k čemu je .
Jak strategicky přistupovat k sociálním sítím.
Získané dovednosti
Správa firemního profilu na Facebooku, Instagramu a LinkedInu.
Správa profilu na Twitteru.
Vytvoření jednoduché reklamy pro facebook / instagram.
Lektoři školení
Ing. Leopold Podmolík
VUT v Brně FIT - Management a informační technologie
Certifikáty: CCNA 1 a 2 ECDL Expert MCTS: Windows 7, Configuration PRINCE2 Foundation a Practitioner
Seminář: Jak může firma využít digitální marketing?
On-line digitální marketing je důležitý v jakémkoliv oboru podnikání. Objevte zákonitosti marketingu v digitálním prostředí a získejte inspiraci pro propagaci vlastních produktů či služeb na internetu. Poznejte, jak se správně prezentovat na webu, jak využít obecně online reklamu, e-mail marketing, sociální sítě, PPC kampaně a řadu dalších možností digitální komunikace. Součástí tohoto semináře bude vypracovaná analýza aktivit v digitálním světě (propagace).
Seminář je určen pro manažery malých a středních firem; pro podnikatele a majitele firem, pro marketingové pracovníky.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
V tomto semináři se dozvýte informace z několika oblastí – a to:
Úvod do kontextu dnešní digitální doby.
Základy SEM – SEO a PPC.
Ukázka v aplikaci Google AdWords Express.
Jaký může být email marketing v 21. století s ukázkou v aplikaci MailChimp.
Jaké jsou dnes důležité sociální sítě pro firmy.
Probrání jednotlivých připravených analýz. (pokud budou účastníci dostatečně dopředu přihlášení na seminář)
Seznámení se s STDC (See–Think-Do-Care) frameworku.
GDPR a digitální marketing.
Získané znalosti
Co je to SEO.
Co je to PPC.
Co znamená email marketing v 21. století.
Jaké sociální sítě mohou firmy využívat.
Co je to STDC framework
Získané dovednosti
Orientace v aplikaci MailChimp.
Orientace v aplikaci Google AdWords Express.
Seminář: Moderní firemní webové stránky
Tento seminář Vám pomůže zorientovat se ve světě firemních webových stránky. Všechny naše aktivity většinou směřují k tomu, aby si uživatelé přečetli informace na našem webu. Proto potřebujeme mít správné moderní webové stránky, z kterých nám nebudou utíkat zmatení uživatelé. Ukážeme si jaké jsou dnes možnosti pro 80% firemních webů. V rámci tohoto semináře obdržíte vypracovanou analýzu (cca 2 A4), kterou probereme i v rámci semináře. Dále si ukážeme k čemu je dobré Google Analytics.
Seminář je určen pro manažery malých a středních firem; pro podnikatele a majitele firem, pro marketingové pracovníky.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
V tomto semináři se dozvýte informace z několika oblastí digitálního (online) marketingu a to:
Seminář byl velice zajímavý a poutavý. Rád bych velmi kladně ohodnotil znalosti a přípravu školitele a způsob jejich prezentování. Ačkoliv nejsem zcela člověk z oboru, tak informace byly podány srozumitelnou formou a dozvěděl jsem se opravdu spoustu nových informací z oblasti analýzy webových stránek. Důležitou součástí semináře byla i problematika GDPR v souvislosti se správou webových stránek a vůbec s prezentací společnosti prostřednictvím nových médií. Rád doporučím seminář dále a budu se těšit na další.
Vynikající seminář. I pro laiky velmi srozumitelný výklad. Přednášející vstřícný, velmi zdatný, jak po odborné stránce, tak lidským přístupem. Řešeny konkrétní případy, včetně praktické ukázky. Velmi dobře vysvětlena aktuální situace ohledně GDPR. Vřele doporučuji.
Vstupní požadavky
Předpoklad, že máte webové stránky nebo plánujete mít nové webové stránky.
Získané znalosti
Budete vědět co všechno má mít moderní web.
Jaké jsou možnosti pro firemní webové stránky.
Co je to SEO.
Co je to Google Analytics.
Získané dovednosti
Provést základní analýzu webu a ověřit si stav webových stránek.
Provést SEO na konkrétní stránku.
Jak číst základní data v Google Analytics.
Základy digitálního marketingu
Pro všechny, kteří chtějí začít s digitálním marketingem, nebo nesměle již začali, jsme připravili tento dvou denní kurz Základy digitálního marketingu. Srozumitelně Vám vysvětlíme všechny součásti digitálního marketingu. Zorientujete se a vyzkoušíte si prakticky několika nástrojů, které se v digitálním marketingu používají.
Školení je vhodné i pro naprosté začátečníky, protože půjdeme úplně od základu digitálního marketingu.
Termíny školení
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obsahová náplň
V rámci prvního dne si projdeme následující témata:
Úvod do světa digitálního marketingu.
Základní přehled všech 4 částí digitálního marketingu (SEM – SEO a PPC, Sociální sítě, Email marketing a Analytika)
Vysvětlení frameworku See-Think-Do-Care.
Webové stránky – proč je důležité začít od webových stránek v digitálním marketingu,
SEO – Jak správně nastavit a spravovat web aby ho vyhledávače zobrazovali co nejvýše ve výsledků vyhledávání. Navíc si ukážeme nástroj Google Search Console abychom věděli, co se o našich stránkách myslí Google.
PPC – reklama ve vyhledávačích Google a Seznam pomocí jejich služeb Google AdWords a Sklik.
Druhý den se pokračuje v dalších částech digitálního marketingu
Email marketing – Ukázat jak lze v současné době používat email jako účinný nástroj komunikace se zákazníky. Jako nástroj je zde MailChimp, který nám pomáhá se správou kontaktů a hromadným rozesíláním emailů.
Sociální sítě – Zorientujeme se jak spravovat svoje firemní stránky na sociálních sítích a jak na nich můžeme jednoduše inzerovat. Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ …
Analytika – Bez kontroly nemůžeme říci, jestli se nám něco daří nebo ne. A k tomu nám slouží nástroj Google Analytics, kde dokážeme zjistit, jestli to děláme dobře nebo špatně.
GDPR v digitální marketingu – vypíchnutí na co se nesmý zapomenout v rámci nově zaváděného nařízení GDPR.
Pro všechny, kteří chtějí začít s digitálním marketingem, nebo nesměle již začali, jsme připravili tento dvou denní kurz Základy digitálního marketingu. Srozumitelně Vám vysvětlíme všechny součásti digitálního marketingu. Zorientujete se a vyzkoušíte si prakticky několika nástrojů, které se v digitálním marketingu používají.
Školení je vhodné i pro naprosté začátečníky, protože půjdeme úplně od základu digitálního marketingu.
Získané znalosti
• Pochopit a zorientovat se v základních pojmech v oblasti digitálního marketingu. • Seznámit se s nástroji využívanými v online marketingu. • Seznámit se s využitím sociálních sítí pro online marketing. • Seznámit se nástrojem používaným pro analýzu naší činnosti v rámci online marketingu. • Seznámit se s aktuálními praktickými ukázkami a příklady.
Získané dovednosti
Umí používat online nástrojů pro otestování webových stránek.
Umí používat nástroj Google AdWords (express).
Umí používat nástroj pro email marketing – MailChimp.
Umí používat nástroj pro analytiku – Google Analytics.
Máte dotaz ke kurzům na téma Digitální marketing? Napište nám!
Spravovat souhlas s cookies
Abychom vám poskytli ty nejlepší zážitky, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení technologie, jako jsou soubory cookie. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiky
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Technické úložiště nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.