V dubnu a v květnu jsme pořádali semináře digitálního marketingu pro Okresní hospodářskou komoru Olomouc. Tyto semináře byli na téma Moderní webové stránky a Jak může firma využít digitální marketing? oba tyto semináře byli zaměřeny na praktické ukázky a byli tak trochu netradiční a to hlavně tím, že jsme u obou seminářů dopředu pro účastníky připravili základní analýzy webových stránek účastníků. A jaké jsou lepší informace o seminářích, nežli od samotných účastníků.
Hodnocení od účastníků semináře digitálního marketingu na téma Moderní webové stránky
Hodnocení účastníka z Technických služeb města Olomouce a.s.:
Seminář byl velice zajímavý a poutavý. Rád bych velmi kladně ohodnotil znalosti a přípravu školitele a způsob jejich prezentování. Ačkoliv nejsem zcela člověk z oboru, tak informace byly podány srozumitelnou formou a dozvěděl jsem se opravdu spoustu nových informací z oblasti analýzy webových stránek. Důležitou součástí semináře byla i problematika GDPR v souvislosti se správou webových stránek a vůbec s prezentací společnosti prostřednictvím nových médií. Rád doporučím seminář dále a budu se těšit na další.
Další hodnocení od účastníka ze společnosti Přeprava na letiště s.r.o.:
Vynikající seminář. I pro laiky velmi srozumitelný výklad. Přednášející vstřícný, velmi zdatný, jak po odborné stránce, tak lidským přístupem. Řešeny konkrétní případy, včetně praktické ukázky. Velmi dobře vysvětlena aktuální situace ohledně GDPR. Vřele doporučuji.
Hodnocení prvního semináře od účastnic z Dopravního podniku města Olomouc:
Seminář byl opravdu přínosný. Je vidět, že pan Podmolík ví, o čem mluví a s tvorbou webových stránek má velkou zkušenost. Seminář byl časově omezený, ale přesto byl poměrně vyčerpávající. Bezvadný byl přehled online nástrojů, které pomohou zlepšit naše webové stránky. Důležitá byla také část o propojení webu se sociálními sítěmi a vychytávky spojené s GDPR.
Hodnocení účastníků semináře Jak může firma využít digitální marketing?
Hodnocení účastníka ze společnosti Koyo Bearings ČR:
Seminář Jak může firma využít digitální marketing byl prakticky a věcně zaměřený. Leopold Podmolík je zkušený školitel s širokými znalostmi problematiky. Velmi příjemně mě překvapila zpracovaná analýza sociálních sítí každému účastníkovi na míru. Znalosti ze semináře využijeme ve firemním SEO, v Google Adwords a na sociálních sítích.
Hodnocení od účastnice semináře Anny Mestické:
Seminář o digitálním marketingu v podání Leopolda Podmolíka zaujal svým aktuálním a kvalitním náhledem do různých segmentů v oblasti marketingu, sociálních sítí a webových stránek. Velmi podnětné byly osobní zkušenosti z vlastních projektů a také informace k GDPR.
Hodnocení od účastníka ze společnosti Technické služby města Olomouce:
S tímto seminářem jsem byl velice spokojený a musím pochválit i velice příjemné vystupování a přístup přednášejícího. Seminář obsahoval komplexní poznatky z prostředí digitálního marketingu, který může využít téměř každá firma s minimem úsil.
Další hodnocení druhého semináře od účastnic z Dopravního podniku města Olomouc:
Hlavním úskalím semináře byla jeho omezená délka. Digitální marketing je velmi široké téma, o kterém je možné mluvit dlouho. Bohužel 6 hodin je na toto téma pekelně málo. Proto byl seminář spíše nástřelový přehled jednotlivých typů digitálního marketingu. Přesto ale bylo vidět, že pan Podmolík tomuto tématu výborně rozumí. Opravdu škoda toho omezeného času. Jako nejpřínosnější hodnotím přehled online nástrojů pro digitální marketing (na vyhodnocování návštěvnosti, úspěšnosti nebo přímo na provádění některých marketingových úkonů).
Neocenitelné jsou také příklady z praxe a hlavně část o GDPR.
Děkujeme za kladné hodnocení těchto seminářů. Pokud máte i vy zájem o školení z oblasti digitálního marketingu, tak se neváhejte ozvat na email LPodmolik.ml@poc-sluzba.cz . Pokud máte zájem o přímou realizaci digitálního marketingu, podívejte se na naše webové stránky VisionsLabs.