V rámci našich firemních školení máme i skupinu kurzů, které se týkají témata Digitální marketing. Téma digitálního marketingu je velmi široké a v dnešní době se neustále rozšiřuje, protože nejde pouze o to, jak se propagovat na internetu, ale jde o komplexní téma od webových stránek, přes e-mailing a sociální sítě až k analytice.
V dnešním článku se podíváme blíže na jedno menší podtéma v rámci digitálního marketingu a to sociální sítě. Resp. na náš seminář Firemní stránky na sociálních sítích, který se zabývá jak správou profilů na sociálních sítích, tak propagací na těchto sítích, ale také se snaží přidat nadhled v případě strategického pohledu na sociální sítě.
Obsah školení
Pojdme si nejprve připomenout samotný obsah školení v několika bodech:
- Úvod do digitální doby.
- Jaké máme vlastně jako uživatelé návyky při používání technologií nebo např. sociálních sítích.
- Jaký je kontext témat digitálního marketingu v návaznosti např. na STDC framework.
- Seznámení se se základní teorii a terminologii o sociálních sítích.
- Přehled sociálních sítích, které jsou jak u nás, tak i případně v zahraničí .
- Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Xing, Vkontakte, TikTok a další
- Co je to vlastně sociální síť a jak k ní přistupovat.
- Přehled sociálních sítích, které jsou jak u nás, tak i případně v zahraničí .
- Správa a analýza firemní stránky na Facebooku, Twitter, Instagram a LinkedIn.
- Podíváme se na všechny populární sociální sítě v ČR.
- Jak se dané sociální sítě spravují, co je potřeba si všechno nastavit, co můžeme analyzovat na daných stránkách, aby nám to pomohlo s efektivnější prací se sociálními sítěmi.
- Strategický přístup k sociálním sítím – na co vše myslet a jak si to naplánovat. (Výběr sítě, PDCA a podobně)
- Propagace na Facebooku / Instagramu
- Vysvětlíme si, co je to Facebook Pixel a k čemu se nám hodí.
- Jaké formáty reklamy můžeme použít na Facebooku a jaké na Instagramu.
- Ukázka nasbíraných dat ze sociálních sítí z našich stránek, případně diskuze nad daty účastníků.
Pro koho je školení určeno?
Tento seminář, který pořádáme pro účastníky z řad členů Okresní hospodářské komory Přerov, je samozřejmě primárně určen pro tyto členy. Pokud bychom se bavili jaký „typ“ účastníků by měl přijít na školení, tak to jsou osoby, které se starají o firemní profily na sociálních sítích, mají k nim přístup a případně znají i svá data. S tím, že zaměření semináře je obecné, tzn. nemůžeme se specializovat na jeden segment, jako je například HR nebo třeba realitní trh, protože složení takovýchto seminářů je různorodé, tak je k tomu i tak přistupováno spíše v obecném charakteru produkty/služby. Nicméně v případě zájmu jsme schopni připravit i specialozovaný seminář pro konkrétní firmu.
Ochutnávka ze semináře Firemní stránky na sociálních sítích
Hned na začátku si zopakujeme (pro ty, kteří již vědí) nebo nově řekneme, co je to STDC framework a proč je pro nás důležitý v rámci kontextu digitálního marketingu. Co vlastně zkratka STDC znamená? Jde o první písmena slov (fází) See, Think, Do a Care. Jedná se o „rámec“, jak uvažovat nad digitálním marketingem jako celkem, který popsal marketér z Google Avinash Kaushik. Velmi dobře přehledný je obrazek přímo od autora frameworku. Na obrázku můžeme vidět, jak jednotlivé „fáze uživatele“ prolínají jednotlivé kanály digitálního marketingu a také můžeme vidět, kdy je zastoupení sociálních sítích (typické zastoupení) a to hlavně v prvních dvou fázích. To neznamená, že nemůžete použít sociální sítě i pro fázi Do, kdy uživatel již chce objednat / koupit konkrétní produkt nebo službu. Ale typicky nám sociální sítě spíše pomáhají se zvyšováním povědomí o brandu nebo při hledání odpovědí na naše problémy.
Termín školení
Pokud vás seminář zaujal, tak neváhejte a přihlaste se na další termín semináře nebo nám napište na e-mail info@poc-sluzba.cz pro další informace.
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.