Time management - Jak zvládáte práci s časem Vy?

Time management – Jak zvládáte práci s časem Vy?

Znáte to – pořád slyšíme „Time is money“ – pořád se honíme, nestíháme, … a když se nad tím zamyslíme – je to skutečně nutné? Na druhé straně – umíme si uspořádat své pracovní i soukromé činnosti tak, abychom byli co nejvíce efektivní a zbylo nám tak více volného času?

„Existuje tisíce způsobů, jak zabít čas, ale žádný, jak ho vzkřísit“ (Albert Einstein)

Takže, co je to vlastně „Time management„? K čemu je nám dobrý? Proč bychom si měli plánovat práci, zábavu, odpočinek, …? Jak mám rozumět tomu, že si mám stanovit priority? Jak poznám, co je důležité nebo urgentní a co není? Jaké máme nejčastější zlozvyky při řešení denních 100+1 maličkostí nebo úkolů? … Spousta otázek … A také spousta odpovědí na našem kurzu „Time management – jak se naučit hospodařit s časem (nejen pro šéfy)“.

Ano, nejen šéfové by se měli naučit pracovat s časem. Každý z nás musí během dne řešit spoustu úkolů – ať už pracovních nebo soukromých. Proto je dobré, naučit se plánovat – používat „Time management„. Spousta z nás dělá při plánování chyby typu:

  • musím zvládnout všechno teď hned
  • nepřemýšlím u práce – dělám mechanicky to, co vždycky
  • preferuji maličkosti – nerozlišuji co je a co není důležité

Jak to potom vypadá, když neumíme pracovat s časem? Nestíháme, nedodržujeme termíny, děláme ukvapená rozhodnutí, „hasíme“ krize, … A tak bychom mohli pokračovat dále.

„Čas jsou prý peníze, ale peníze se nerovnají času. Bez peněz se dá ještě vždy mnoho udělat, bez času nic.“ (Jan Neruda)

Školení Time management

Takže pojďme k tomu, co se spolu na kurzu naučíme. Ukážeme si, jaké máme možnosti v oblasti time managementu (různé generace), jak si můžeme identifikovat časové ztráty. Ukážeme si, jak můžeme využít metodu stanovení cílů SMART. Využijeme zkušenosti
34. prezidenta Spojených států Dwight D. Eisenhowera – tzv.
Eisenhowerovu matici. Jedná se asi o nejúčinnější a v podstatě nejjednodušší nástroj (graf se čtyřmi kvadranty), který nás donutí přemýšlet o prioritách. Naučíme se pracovat s filtrem důležitosti, ukážeme si metody hospodaření s časem, a spoustu dalšího …

Pokud Vás téma zaujalo, můžete se podívat na podrobnější obsah na našem webu – zde

Tak šup, šup – podívat se na termíny a přihlásit se 🙂 Kontaktovat nás můžete i na mailu info@poc-sluzba.cz

Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
DVPP, Firemní školení
DVPP, firemní školení, SMART, Time management

Archivy

Jak vypadá zkouška „Profesionálního lektora“?
Konference Power BI day

Další podobné články