Dojmy z WebExpa 2016

Dojmy z WebExpa 2016

Dne 23. a 24. září se konala v Praze akce WebExpo 2016 , kde jsme nemohli chybět jako nadšenci do všeho digitálního (jako i třeba digitální marketing). Tato konference byla věnovaná několika pohledům na web – z hlediska vývojáře, designera a businessmana. Akce se konala v Lucerna Great Hall, Lucerna Cinema a Lucerna Music Bar. Na této akci vystoupilo kolem 70 přednášejících a zúčastnilo se ji více jak 2 000 účastníků. Pojďme se podívat na “Dojmy z WebExpa 2016”.

Organizace WebExpa 2016

WebExpo 2016 se letos konala v Paláci Lucerna resp Great Hall, Lucerna Cinema a Lucerna Music Bar. Jak by se prvně mohlo zdát, jedná se o zajímavé prostory, ale realita nebyla tak růžová. Ve velkém sále Lucerny nebylo často přednášející slyšet kvůli hluku ze stánků sponzorů konference. Dále pak v Lucerna Music Bar nebylo mnoho míst k sezení a často se muselo během přednášek sedět na zemi. Naopak v Kině bylo většinou dostatek míst k sezení a účastník konference si tak mohl v klidu vychutnat danou přednášku. Ale pokud bychom to porovnávali například s mDevCamp , který se konal v kinosálech v multiplexu Černý most, pak na mDevCampu byl  pro účastníky daleko lepší komfort (více místa, dostatek prostoru).

Přednášky WebExpa 2016

Jak tomu už na takových to akcí bývá, byly zde zajímavé přednášky a pak ty, které člověk nějak přetrpí. Asi pro mě největším zážitkem celé konference byla přednáška od Jana Kvasničky, kterou si můžete prohlédnout na jeho blogu – odkaz, která rozebírala české e-shopy z hlediska chyb mobilního designu. Další velice zajímavou přednáškou z řad vývojářských byla od Tomasz Ducin a jeho TypeScript – odkaz. Poslední, co mě zaujalo byly business přednášky od Apiary (Lukáš Linhart) a Andrej Kiska ml. o životě firmy v USA resp. o financování startupu.

Další odkazy na dojmy z WebExpa 2016

Celkové shrnutí WebExpa 2016

Je potřeba uznat, že organizace tak velké konference, jako bylo WebExpo, určitě není lehká, ale na příkladě konference mDevCamp jde vidět, že lze zvolit vhodnější prostory a celkově služby kolem. Přednášky šlo rozdělit na 3 části – kvalitní (které člověka obohatili) – průměrné (pouhá teorie) – podprůměrné (“jsme dobří a tečka”, “hledáme lidi” a podobně). Kdybych měl akci souhrnně ohodnotit, asi by to bylo “neurazilo ani nenadchlo”. Čekal jsem od této konference více. V blízké době se zúčastníme i další akce – Marketing festivalu (web), takže se můžete opět těšit na nové informace.

Menu