Digitální marketing - moderní webové stránky - školení - seminář

Digitální marketing – moderní webové stránky pro správce webů a marketéry

Navazujeme na náš předchozí článek z tématu digitálního marketingu a to Digitální marketing – sociální sítě pro marketéry.

Digitální marketing - Moderní webové stránky - ukázka

V dnešním článku se podíváme blíže na jedno menší podtéma v rámci digitálního marketingu a to na webové stránky. Vnímáme webové stránky jako základní stavební kámen digitálního marketingu, takže by se mělo jednat v podstatě o první věc, kterou by měli firmy/společnosti řešit, pokud to myslí s digitálním marketingem vážně. Protože jak můžete vidět na obrázku, tak v podstatě všechny kanály v rámci digitálního marketingu (reklamy PPC, sociální sítě, e-mail marketing a atd.) velmi často směřujeme právě na web.

Obsah školení

V tomto semináři se dozvýte informace z několika oblastí digitálního (online) marketingu a to:

  1. Úvod do digitální doby.
    • Jaké máme vlastně jako uživatelé návyky při používání technologií nebo např. sociálních sítích.
    • Jaký je kontext témat digitálního marketingu v návaznosti např. na STDC framework.
  2. Open-source CMS vs řešení na mírů
    • Zde si hlavně probereme WordPress jako nejvýznamějšího zástupce open-source CMS.
  3. SEO a proč ho nepodceňovat.
    • šProvedeme SEO na několika stránkách.
  4. Jak si zkontrolovat svoje webové stránky.
    • šRozebrání připravené analýzy současných webových stránek účastníků.
  5. Google analytics.
    • šPokud máte přístup k Google Analytics, tak i rychlá analýza vašich dat, případně rozebrání ukázkových dat.
  6. GDPR a webové stránky.

Pro koho je školení určeno?

Tento seminář, který pořádáme pro účastníky z řad členů Okresní hospodářské komory Přerov, je samozřejmě primárně určen pro tyto členy. Pokud bychom se bavili jaký „typ“ účastníků by měl přijít na školení, tak to jsou osoby, které se starají o firemní webové stránky, mají k nim přístup a případně znají i svá data. Takže se dá říci, že by to měli být správci webů, marketeří, prostě osoby, který mají nějaký vliv na webové stránky, digitální marketing či obecný marketing. S tím, že zaměření semináře je obecné, tzn. nemůžeme se specializovat na jeden segment, jako je například HR nebo třeba realitní trh, protože složení takovýchto seminářů je různorodé, tak je k tomu i tak přistupováno spíše v obecném charakteru produkty/služby. Nicméně v případě zájmu jsme schopni připravit i specializovaný seminář pro konkrétní firmu.

Ochutnávka ze semináře Digitální marketing – moderní webové stránky

Digitální marketing - moderní webové stránky - test rychlosti

V rámci řešení webových stránek je velmi důležité znát jejich technický stav a to i z důvodu rychlosti. Dnes už prostě očekáváme, že se nám bude obsah na internetu načítat velmi rychle, že v podstatě už neznáme čekání na odezvu webu. A tak musíme sledovat, jestli náše webové stránky stále splňují aktuální požadavky na technický stav webových stránek. A právě k tomu slouží jeden z testů, který si v rámci školení ukážeme a to test od Google – PageSpeed. Najdete ho na adrese https://pagespeed.web.dev. Dostanete jak souhrné hodnocení, tak i detailní hodnocení pokud vás zajímá proč váš web Google takto ohodnotil.

Termín školení

Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Firemní školení
Digitální marketing, Google Analytics, OHK Přerov, PageSpeed, SEO, STDC, Webové stránky

Archivy

DVPP: Informatické myšlení
Vlastní domény na Google Workspace zdarma?

Další podobné články